IN STORE  in your country  
SRBIJA
FMCG
20.11.2018.

FMCG SUMMIT BEOGRAD

FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.

Konferencija, koja nudi odličnu priliku za poslovno umrežavanje, sticanje novih znanja i razmenu iskustava, svake godine okupi više od 450 učesnika iz 7 država.

PRIDRUŽITE NAM SE I OVE GODINE NA NAJVEĆEM REGIONALNOM TRGOVAČKOM DOGAĐAJU

Konferencija, koja nudi odličnu priliku za poslovno umrežavanje, sticanje novih znanja i razmenu iskustava, svake godine okupi više od 450 učesnika iz 7 država.

PROGRAM, INFORMACIJE I PRIJAVE NA STRANICI
WWW.FMCG-SUMMIT.RS

Preuzmite AGENDU

Peti po redu FMCG Summit Beograd, koji će i ove godine, tradicionalno, biti održan 22. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, učesnicima će ponuditi analizu stanja i potencijala domaće FMCG industrije, kao i trgovačkih trendova u centralnoj i istočnoj Evropi. Predstaviće se nemački startup za prodaju premijum prehrambenih proizvoda koji ostvaruje osmocifreni prihod, a biće reči i o stanju i potencijalu tržišta privatnih robnih marki. Poseban segment biće posvećen izvoznom potencijalu na rusko tržište i putu domaćih proizvoda na police najvećih ruskih lanaca.

Ovogodišnji program tematski je podeljen na sledeće celine:

Rusija – kako sa domaćim proizvodima na police najvećih ruskih lanaca?
Rusija je treći trgovinski partner Srbiji. Plasman srpskih proizvoda na rusko tržište karakteriše startna, cenovna i konkurentna prednost u odnosu na druge uvozne proizvode zahvaljujući jedinstvenom, preferencijalnom trgovinskom sporazumu i bescarinskom izvozu na tržište od preko 144 miliona stanovnika. Iako su pojedini domaći proizvođaći uspešno plasirali svoje proizvode na rusko tržište, utisak je da možemo mnogo više. Na koji način?

Privatne robne marke
Šta istraživačke agencije kažu o stanju i potencijalu tržišta privatnih robnih marki u Srbiji, regionu i svetu?

E-trgovina
Kako je nemački startup za prodaju premijum prehrambenih proizvoda došao do osmocifrenog prihoda za samo pet godina? Gde je šansa za domaće proizvođače?

Inovacije
Kako izgraditi kulturu za inoviranje? Kakvi su trendovi, alati i modeli inoviranja? Kako pokrenuti ljude i razviti strategiju?

Power brendovi
Internacionalizacija i inovativnost u proizvodnim kategorijama

Razvoj diskontera u centralnoj i istočnoj Evropi
U godini kada Lidl ulazi na tržište Srbije, šta možemo naučiti iz iskustva drugih zemalja? Koji trgovački lanci i formati su se najbolje prilagodili promenama?

PRATITE NAS.

Naše konferencije u regionu:
FMCG Summit Beograd (www.fmcg-summit.rs)
FMCG Summit Zagreb (www.fmcg-summit.hr)
FMCG Summit Sarajevo (www.fmcg-summit.ba)
FMCG Summit Skoplje (www.fmcg-summit.mk)

-