IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

1. FMCG Summit Belgrade

25.11.2014

 
 

Blizu 400 učesnika iz 141 kompanije iz Slovenije, Hrvatske, Bih, Makedonije, Crne Gore i Srbije, učestvovalo je na konferenciji o trgovačkom sektoru u regionu "FMCG Summit Beograd", koja je u organizaciji InStore magazina održana 25. novembra u Beogradu.
 
Na dnevnom redu konferencije, organizovane u hotelu Crowne Plaza u Beogradu, bila su večito aktuelna pitanja koja „muče" trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Govornici su stare teme, obradili iz novog ugla, nudeći neke predloge rešenja.

Takođe, učesnici su bili u prilici da čuju rezultate istraživanja agencije GfK, o predrasudama koje vladaju o srpskom kupcu, a agencija Nielsen je specijalno za potrebe konferencije analizirala prodaje udela u kategorijama domaćih proizvođača u Srbiji, regionu i svetu.

Učesnici Okruglog stola razgovarali su o mogućnostima plasiranja lokalnih proizvoda globalno.

Sudeći prema prvim reakcijama učesnika, konferencija je bila veoma uspešna.
 
Samitu su prisustvovali predstavnici 126 kompanija iz regiona, i to: 13. jul -  Plantaže, Advertiser Serbia, Aleva, Alex consalting, Alma Quatro, Art Match, AT Kearney, Atlantic grupa, Badel, Bambi, BB trade, BBS, BDW, BG Reklam, Biondi, Birač Communications, Biznis magazin, Borzal, BTL Mandis media, Calgo MN, Cards Print, Carlsberg, Corner Shop, DDOR Novi Sad, Delhaize, Delta DMD, Diaspora, Dis, dm, Dobre in, Dobro jutro kafa, DPC, Dr.Oetker, Društvo trgovaca Novi Sad, DTD Ribarstvo, Ducla trading, eKapija, Erdal, EuroElite, FCB Afirma, Fiat, Focus Market Research, Freudenberg, Frigo Žika, Frikom, Fruvita, Gemikro, GFK, Gomex, Gorenje, GS1, Henkel, Hiper-Com, Idea, IIB doo, Ilirija, Ino Spektar, Ipsos, Jamnica, JTI, Karamarković doo, Lidl, Logit, Lomax, L'Oréal, Lpt, Marketing network, MD international, Media Jobs, Media pool, Media S SMVG, Mediana, Mercator Slovenija, Mercator-S, Metalac posuđe, Metro C&C, Mondelez, Narobe, Nectar, Nelt, Neoplanta, Nestle Adriatic S, Nielsen, NIN, Omega consulting, Omnico distribucija, Oracle, Outcom, Panteon plus, PCA, PepsiCo, Perutnina, Petrol, Pfi, Pionir, Podravka, Polimark brands, Radenska, Radio Laguna, Reckitt Benckiser, Reptil, Roberto, RTV Vojvodina, SAP, Sekopak, Strauss Adriatic, EF, SymphonyEYC, Špica centar, Štampa sistem, Štark, Tesla sistemi, Tgk, Trampex, Udruženje trgovaca, UniCredit, Univerexport, Valicon, Veletabak, Viciunai Ser, Vip mobile, Vršačke vesti, Yuco Hemija, Zlatibor voda, Zlatiborac, Žito marketi.
 
Program konferencije i informacije o govornicima i sponzorima potražite na našoj zvaničnoj internet prezentaciji:
 
 
 
 
 


 

 
 
 
back to top