IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 29.06.2017 || Ambalaža koja menja boju ako je hrana pokvarena  |  Usaglašen "protokol pet" o olakšanoj trgovini robama  |  I pšenica u pasti sa oznakom "Made in Italy"  |  Philip Morris International udvostručava ulaganje u pogon za proizvodnju patrona  |  Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Fondacija Univerexport i projekat Besplatan rukometni kamp Bogdan Rodić  |  Smithfield Foods i konačno preuzeo poljsku mesnu kompaniju  |  Fridman kupio najveći britanski lanac zdrave hrane Holland & Barrett  |  Costco otvorio prvu trgovinu u Francuskoj  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |   ||
   

2. Marketing Summit Belgrade

07.05.2015

 

Oko 300 učesnika okupilo se 7. maja na drugoj konferenciji Marketing Summit Belgrade, koju su organizovali InStore magazin i poslovna akademija Finance, u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Konferencija, pod nazivom "Širimo marketinške horizonte", okupila je stručnjake iz marketinga u raznim oblastima, iz čitavog regiona.

 

Na konferenciji je, između ostalog, bilo reči o novim prilikama za razvoj marketinga, koje nude aktuelni trendovi i tehnologije, kao i digitalni potrošači, zatim o pravim strategijama za poslovni uspeh, kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu, i o potrebama za stalnim inovacijama.

U prvom tematskom bloku, govoreći o aktuelnim trendovima i tehnologijama koji donose nove prilike za marketing, učesnicima se obratila Maria Anselmi, generalni direktor kompanije Bisnode. Mitja Pirc, iz Pristop Management Consultinga, govorio je o tome kako marketing, kao pokretač poslovne strategije, kompanijama može da donese profit.  Victoria Davies, VP Country Manager u Discovery Networks CEEME za tržište jugoistočne Evrope, govorila je o prednostima oglašavanja u tradicionalnim medijima.

Usledio je inspirativan tematski blok pod nazivom Prave strategije za poslovni uspeh i na međunarodnom tržištu.  Ranko Vučinić je predstavio uspešnu priču hrvatskog hokejaškog kluba KHL Medveščak Zagreb, koji je od  lokalnog proizvoda, uz ograničene resurse, postao  internacionalni brend. O snazi želje i motivacije kao preduslovima za veliki uspeh govorio je i Vaso Lekić, generalni direktor i osnivač Foodlanda, čiji je brend Bakina Tajna, sada u okrilju Atlantic Grupe, svojim prepoznatljivim kvalitetom i ambalažom dospeo na trgovačke police širom sveta.  U završnici bloka, Jasmina Trijić, brend menadžer u kompaniji Heineken Srbija, govorila je o integrisanju Zaječarskog piva u relevantni kulturološki kontekst, i procesima koji si dovelu do rasta i prepoznatljivosti ovog brenda.
 

 
Vaso Lekić, generalni direktor i osnivač, Foodland;


Jasmina Trijić, BM, Heineken;


U nešto nekonvencionajlnijem nastupu, prisutnima se obratio konsultant Petar Vasić i govorio o najefikasnijim načinima korišćenja društvenih mreža za ostvarivanje marketinških ciljeva. Ovom temom ujedno je otvorio i tematski blok koji se fokusirao na digitalnog potrošača. Dejan Nedić, direktor agencije FCB Afirma je kroz četiri primera predstavio  efikasne upotrebe digitalnih tehnologija za poboljšanje komunikacije i unapređenje prodaje. Danka Trbojević iz Httpoola prezentovala je na koji način je moguće  izgraditi odnos sa potrošačima u digitalnoj džungli.

 

Dejan Nedić, direktor, FCB Afirma;

O potrebi za stalnom inovacijom proizvoda, usluga i celokupnog iskustva sa brendom govorili su Ružica Rašić Mršo, consumer insight i media manager u kompaniji  Nestlé i Dobrinka Vićentijević, Adriatic Client Group Lead, GfK, koje su predstavile metodoligiju i rezultate zajedničkog projekta. Martina Merslavić, direktor korporativnih komunikacija u Siemensu govorila je o kreativnosti u širenju i menadžmentu sadržaja kroz više kanala komunikacije, kao i o prilagođavanju modela komunikacije potrebama lokalnog tržišta. Vukašin Stojkov, preduzetnik i osnivač Startita, govorio je o primerima startupova koji su izrasli u velike i vredne kompanije.

Finalni blok konferencije otvorio je CEO Mercatora Toni Balažič, koji je iz ugla nekadašnjeg „marketingaša" govorio o novim prilikama za marketing, i oslanjajući se na „darvinizme" govorio o  prilagođavanju poslovanja modernim tokovima kao jedinom načinu opstanka. 

 

 

Toni Balažič, CEO, Mercator

U popodnevnom delu konferencije održan je Okrugli sto pod nazivom "Kako danas u marketingu kreirati nove poslovne modele i iskustvo za potrošača koji vode ka uspehu na tržištu".
Učestvovali su:
•    Marko Nikolić, direktor marketinga, Carnex
•    Jovan Stojanović, izvršni direktor, Direct Media
•    Darko Lukić, direktor marketinga Laundry&Home Care Division (Serbia, Montenegro, Macedonia, Albania), Henkel Serbia
•    Boris Čučković, Marketing General Manager, Fiat Automobili Srbija

 

 

Konferencija je okupila učesnike iz sledećih kompanija:
Advertiser Srbija, Alpha bank, Amicus, Art Match, Astronordis group, Awt international, Bambi, Baseball Savez Srbije, BB trade, Bg reklam, Bisnode, Biznis magazin, Buzz Havas Worldwide, Cards Print, Carlsberg, Carnex, Cas media, Danijela Commerce , DDOR, Dečje selo, Delta DMD, Delta holding, Dijamant, Direct Media, Discovery, dm, Dr. Oetker, e - kapija, Ekonometar, Elektroprivreda Srbije, Erdal, Euroelite, FCB Afirma, Fiat, Finance, Florida Bel, Foodland, Frikom, Fruvita, Gemikro, GFK, Gorenje, Grand prom, Grayling, Heineken, Henkel, HTTpool, Idea plus communications, Impamil, Infostud, Ipsos strategic marketing, Irfcg, Jamnica, Jub, Kapital Makedonija, Karamarković, KHL Medveščak, Lanaco, Leonoff, Lesaffre, Linea Directa Communications. Linford, Logit, Magnus media, Mališić, McCann, Media House, Media point, Media S smvg, Megamix, Mercator, Metalac, Mobicom, MPG Plus doo, Nelt, Nestle, NLB Banka, Olaf&McAteer, Paloma, Perutnina Ptuj, Petrol, Pionir, Pivovarna Union, Plus media, Podunavlje, Polimark brands, Polimark food industry, Portal mladi, Pristop, Propulzija, Qatar Airways, Radio Laguna, Rauch, Rnids, Rtv Vojvodina, Siemens, Slovenački poslovni klub, Startit, Studio moderna, Štark, Tela Vital, Telekom Slovenija, Telesistemi, Terme Čatež, Tikveš, Total Marketing Support, TV Prva, Vasić media, Victoriaoil. Vip mobile, Zenithoptimedia.

Galeriju fotografija i prezentacija učesnika možete pogledati na našoj zvaničnoj we stranici www.marketing-summit.rs

 
Glavni sponzori

Veliki sponzor

Sponzor

Prijatelji konferencije

 











 
 
 
 
back to top