IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 24.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Četiri zlatne medalje za Tikvešova vina  |  Održana promocija knjige prvog nepalskog milijardera Binod Čodrija, vlasnika Wai Wai nudli  |  Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%  |  Indijska kompanija Mahindra zainteresovana za voće iz Srbije   |  Kroger finalizovao prodaju 762 radnje EG Group-i  |  Gomex deo proslave Dana vojske u Zrenjaninu  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |   ||
   

3. FMCG Summit Belgrade

24.11.2016
Konferencija FMCG Summit, u organizaciji InStore magazina, 24. novembra je pod jednim krovom okupila blizu 500 učesnika iz 161 kompanije u sektoru robe široke potrošnje. Treći po redu FMCG skup u Beogradu, a deveti u regionu, ujedno je i bio i najbrojniji do sad.

 

Celodnevni događaj je, po utiscima učesnika, ispratio najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu i aktuelne trendove, ali i pružio odličnu priliku za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.

Dodatni autoritet ovogodišnjem skupu donelo je izlaganje Johna Kyritsisa, generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia, sa kojim je na bini razgovarao Goran Petković, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, kao i pogledi predsednika kompanije Don Don, Aleša Mozetiča i Vojina Starčevića na čelu Unisol grupe.
 
Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su Marijana A. Molnar (direktor agencije GfK), Marijana Kristić (direktor sektora BI i CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), Jon Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktor sektora za ljudske resurse, DIS) i Dejan Radosavljević (direktor istraživanja, Ipsos).

 

Skup je zaključen okruglim stolom na kom su učestvovali Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (vlasnik i generalni direktor Gomexa) i Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Panel je vodila Vesna Damjanić, urednica na RTS-u.

 
 
Inicijativom organizatora, a u cilju podrške obrazovnom sistemu i povezivanju teorije i prakse, ove godine su konferenciju, putem video linka, pratili studenti Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Nišu, kao i učenici Više poslovne škole u Novom Sadu.
 
 
FOTOGRAFIJE i PREZENTACIJE POGLEDAJTE NA ZVANIČNOJ STRANICI

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 
 
 
back to top