IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 17.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

3. FMCG Summit Belgrade

24.11.2016
Konferencija FMCG Summit, u organizaciji InStore magazina, 24. novembra je pod jednim krovom okupila blizu 500 učesnika iz 161 kompanije u sektoru robe široke potrošnje. Treći po redu FMCG skup u Beogradu, a deveti u regionu, ujedno je i bio i najbrojniji do sad.

 

Celodnevni događaj je, po utiscima učesnika, ispratio najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu i aktuelne trendove, ali i pružio odličnu priliku za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.

Dodatni autoritet ovogodišnjem skupu donelo je izlaganje Johna Kyritsisa, generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia, sa kojim je na bini razgovarao Goran Petković, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, kao i pogledi predsednika kompanije Don Don, Aleša Mozetiča i Vojina Starčevića na čelu Unisol grupe.
 
Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su Marijana A. Molnar (direktor agencije GfK), Marijana Kristić (direktor sektora BI i CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), Jon Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktor sektora za ljudske resurse, DIS) i Dejan Radosavljević (direktor istraživanja, Ipsos).

 

Skup je zaključen okruglim stolom na kom su učestvovali Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (vlasnik i generalni direktor Gomexa) i Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Panel je vodila Vesna Damjanić, urednica na RTS-u.

 
 
Inicijativom organizatora, a u cilju podrške obrazovnom sistemu i povezivanju teorije i prakse, ove godine su konferenciju, putem video linka, pratili studenti Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Nišu, kao i učenici Više poslovne škole u Novom Sadu.
 
 
FOTOGRAFIJE i PREZENTACIJE POGLEDAJTE NA ZVANIČNOJ STRANICI

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 
 
 
back to top