IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 29.06.2017 || Ambalaža koja menja boju ako je hrana pokvarena  |  Usaglašen "protokol pet" o olakšanoj trgovini robama  |  I pšenica u pasti sa oznakom "Made in Italy"  |  Philip Morris International udvostručava ulaganje u pogon za proizvodnju patrona  |  Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Fondacija Univerexport i projekat Besplatan rukometni kamp Bogdan Rodić  |  Smithfield Foods i konačno preuzeo poljsku mesnu kompaniju  |  Fridman kupio najveći britanski lanac zdrave hrane Holland & Barrett  |  Costco otvorio prvu trgovinu u Francuskoj  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |   ||
   

3. FMCG Summit Belgrade

24.11.2016
Konferencija FMCG Summit, u organizaciji InStore magazina, 24. novembra je pod jednim krovom okupila blizu 500 učesnika iz 161 kompanije u sektoru robe široke potrošnje. Treći po redu FMCG skup u Beogradu, a deveti u regionu, ujedno je i bio i najbrojniji do sad.

 

Celodnevni događaj je, po utiscima učesnika, ispratio najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu i aktuelne trendove, ali i pružio odličnu priliku za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.

Dodatni autoritet ovogodišnjem skupu donelo je izlaganje Johna Kyritsisa, generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia, sa kojim je na bini razgovarao Goran Petković, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, kao i pogledi predsednika kompanije Don Don, Aleša Mozetiča i Vojina Starčevića na čelu Unisol grupe.
 
Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su Marijana A. Molnar (direktor agencije GfK), Marijana Kristić (direktor sektora BI i CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), Jon Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktor sektora za ljudske resurse, DIS) i Dejan Radosavljević (direktor istraživanja, Ipsos).

 

Skup je zaključen okruglim stolom na kom su učestvovali Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (vlasnik i generalni direktor Gomexa) i Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Panel je vodila Vesna Damjanić, urednica na RTS-u.

 
 
Inicijativom organizatora, a u cilju podrške obrazovnom sistemu i povezivanju teorije i prakse, ove godine su konferenciju, putem video linka, pratili studenti Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Nišu, kao i učenici Više poslovne škole u Novom Sadu.
 
 
FOTOGRAFIJE i PREZENTACIJE POGLEDAJTE NA ZVANIČNOJ STRANICI

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 
 
 
 
back to top