IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 18.10.2017 || Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Nelt najavio investicije od 15 miliona evra  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Gomex na premijeri serije "Senke nad balkanom"  |  Održana panel diskusija “Problemi i rešenja internet bezbednosti”  |  Novinari posetili kompaniju Aleva  |  Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba  |  Privreda za bržu realizaciju regionalnih projekata  |  Imlek predstavio prvo mleko za decu na našem tržištu  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |   ||
   

4. Marketing Summit Belgrade

23.05.2017
Marketing Summit Belgrade, najveća regionalna konferencija o marketingu, okupila je više od 300 učesnika i 15 govornika iz Londona, Los Anđelesa, Sofije, Ljubljane, Sarajeva i Beograda.
 

Na ovogodišnjoj konferenciji, četvrtu godinu zaredom, više od 300 učesnika iz zemlje i regiona imalo je priliku da se upozna sa  najsvežijim primerima aktuelnih trendova i novih talasa u marketingu. Program ovogodišnje konferencije okupio je brendove i pojedince koji već istražuju i imlementiraju "marketinški cunami” i zahvaljujući njemu profitiraju. Predstavile su se kompanije koje su se disruptivnim metodama diferencirale na tržištu i time promenile poslovni model, pokazale na koji način bolje razumeti kupca i kako upravljati celokupnim iskustvom potrošača. Bilo je i osvrta na digitalnu transformaciju i neophodnu kompetentnost marketing menadžmenta.

U jednom danu učesnici su imali priliku da čuju o najsvežijim idejama za poboljšanje marketinškog efekta i sprovođenje marketing strategije. Predstavljeni su primeri iz FMCG sektora, finansija i B2B modela.

Konferenciji, održanoj u hotelu Crowne Plaza, prisustvovali su direktori marketinga, marketing menadžeri, menedžeri kategorija, brend menedžeri, marketing agencije, stručnjaci iz oblasti marketinga i svi oni koji su želeli da unaprede svoj marketing.

Marketing Summit Belgrade (MSB) je najveće regionalno godišnje okupljanje svih koji se bave marketingom u kompanijama i institucijama. Organizatori konferencije su izdavačka kuća InB2B Media (koja u svom okrilju ima magazine InStore i InHoReCa) i Poslovne akademija Finance iz Ljubljane.

 









Pogledajte fotografije sa događaja:

 

Victoria Foster, content director TW:Academy, TrendWatching

Ključni globalni i regionalni trendovi u 2017. i dalje: Overwhelm to Opportunity


 

Rade Tričković, direktor, Httpool/Twitter

Globalni trendovi koji menjaju oglašavanje



Marko Čadež, osnivač i vlasnik, BTS Inc USA

Građenje i merenje profitabilnog user engagement-a



Aleksander Mitrović, konsultant

Kako koristiti digitalni cunami za stvaranje dodatne vrednosti

 

Marko Putnik (direktor službe za marketing i komunikacije) i Gregor Miklič (stručni rukovodilac za inovacije i digitalizaciju poslovanja), Triglav Osiguranje

Digitalizacija u marketinškoj praksi – primer aplikacije Drajv


Kosara Dangić Melentijević, osnivač i suvlasnik, Kabinet Brewery

Studija slučaja: Diferencijacija na moderan način - praktični saveti


 

Yordan Zhechev, head of creative/partner, DDB Sofia/Tribal Worldwide Sofia

Zaboravimo na "digital, PR, promo, ATL, integrisani" marketing…


 

Ismir Omeragić, osnivač, suvlasnik i CEO, Valicon BiH

Neuromarketing na delu: Upravljanje pažnjom utiče na odnose sa kupcima i naše prihode





Žuna Ljubičić, marketing execution associate, SAP West Balkans & Ivan Grujović, senior sales executive, SAP Hybris

Vreme je za smislen marketing


 

Okrugli sto: Kako iskoristiti trendove za najbolje pozicioniranje u Srbiji i svetu

Marko Dacić, marketing menadžer, Fox Networks Group, Srbija

Nataša Đurđević, commercial strategy & customer marketing director, Coca-Cola

Marija Lukić, marketing menadžer, ECO Serbia






Web Bug from http://app.getresponse.com/open.html?x=a62b&m=ZxRcd&mc=JQ&s=2Wm6iV&u=okUs&y=4&



 

 
 
 
back to top