VESTI

INTERVJU

ISTRAŽIVANJE

Nielsen Audience Measurement: Oglašavanija mlevena od instant kafe
Nielsen Audience Measurement: Oglašavanija mlevena od instant kafe

U okviru kategorije proizvoda Kafa, oglašivači su najveći deo ulaganja u TV oglašavanje usmerili na proizvode koji pripadaju klasi Mlevena kafa.

GfK: Raste lojalnost lideru
GfK: Raste lojalnost lideru

Čaj je kupilo 2% manje domaćinstava, pri čemu je za istu vrednost porasla prosečna učestalost kupovine čaja. Zabeležen je i pad učestalosti kupovine kafe u odnosu na prethodni period.

Nielsen: Mlevena se najviše prodaje u velikim prodavnicama, a instant u hiper/super marketima
Nielsen: Mlevena se najviše prodaje u velikim prodavnicama, a instant u hiper/super marketima

Uočljiv je porast vrednosne prodaje mlevene kafe za 4,2%, dok i količinska i komadna prodaja beleže pad, za 2,8%, odnosno za 2,4%. Instant kafa beleži neznatan rast prodaje - vrednosna prodaja za 0,7% i komadna za 1,5%, dok količinska prodaja beleži pad za 0,3%

Događaji

Influencer marketing već sada je strateški prioritet za mnoge brendove
Influencer marketing već sada je strateški prioritet za mnoge brendove

Michael će na festivalu, govoriti na temu „The Battle Royale! Influencer Marketing – is it PR or is it Advertising?“. Tim povodom, razgovarali smo sa njim o influencer marketingu, lažnim vestima, uticaju i brendovima.

Bambi volonteri za decu Požarevca
Bambi volonteri za decu Požarevca

Zaposleni kompanije sređivali su dvorište vrtića Bubamara, a u cilju poboljšanja života najmlađih sugrađana...

Idea podržala uruđenje četiri novosadske lokacije
Idea podržala uruđenje četiri novosadske lokacije

Na javni konkurs „Nova mesta - mikrogranting“ pristiglo je 67 ideja za male urbane intervencije u Novom Sadu...

Radionice

Radionice
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite

Naučite kako da vidite i promenite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive. Steknite i unapredite veštine dugoročnog uticaja na rezultate tima, bez obzira na aktuelne okolnosti. Inspiracija za prave lidere!

Radionice
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

Cilj ove radionice je da unapredi znanje brand/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama.

Radionice
MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača
MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača

Ovaj dvodnevni kurs namenjem je brend menadžerima i menadžerima marketinga koji žele da unaprede trenutna znanja i veštine efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova, kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja.

Konferencije

MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.
MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.

Najveća regionalna konferencija o marketingu, peta po redu, okupila je oko 300 profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, trgovačkog sektora, IT industrije, banki i osiguravajućih društava, farmacije, distribucije, agencija i institucija, medijskih kuća, telekomunikacija i hospitality sektora.

FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.
FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.

FMCG Summit već nekoliko godina predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u Srbiji, Hrvatskoj, BiH i Makedoniji. Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom događaju o trgovačkom sektoru i sektoru robe široke potrošnje.

HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018
HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018

Prva hotelska konferencija Hotel Summit Beograd uspešno je održana 22. marta 2018. godine u organizaciji InB2B media i InHotel magazina u hotelu Hyatt u Beogradu. Cilj konferencije je bio da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu.

INB2B MEDIA DOO