VESTI

INTERVJU

ISTRAŽIVANJE

Valicon: Pratktičan i brz obrok
Valicon: Pratktičan i brz obrok

Pašteta se tradicionalno doživljava kao praktičan i brz obrok. Uglavnom se konzumira za doručak, užinu ili kao zamena za „pravi obrok.“

Nielsen: Najveći udeo ima jetrena
Nielsen: Najveći udeo ima jetrena

Najviše ovih proizvoda prodato je u hiper/super marketima po sva tri prodajna kriterijuma, slede velike/srednje prodavnice, pa male prodavnice, dok je tek neznatna količina ovih proizvoda prodata u trafikama

IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca
IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca

Neke kompanije uvode click-and-collect usluge, pri čemu potrošači mogu da podignu svoju porudžbinu.

Događaji

Poznat dobitnik Ballentine's Boiler room
Poznat dobitnik Ballentine's Boiler room

Igor Ivančov iz Bosilegrada je za prazničnu proslavu kupio Ballantine’s viski, čime je postao učesnik, a potom i srećni dobitnik u nagradnoj igri tog brenda...

Donacija Gomexa Institutu za neonatalogiju
Donacija Gomexa Institutu za neonatalogiju

Kompanija je donirala Institutu za neonatologiju u Beogradu medicinsku opremu u vrednosti od milion dinara...

Mural od limenki prvi put u Beogradu
Mural od limenki prvi put u Beogradu

Posetioci ovogodišnje „Beogradske zime” prvi put imaju priliku da u glavnom gradu uživaju u ekološkom muralu od iskorišćenih limenki...  

Radionice

Radionice
Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha
Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha

Kako organizovati skladište da bude efikasnije? Kako uspostaviti što bolju kontrolu nad lokacijama u skladištu? Kako koristiti vizuelni menadžment u skladištu?

Radionice
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite

Naučite kako da vidite i promenite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive. Steknite i unapredite veštine dugoročnog uticaja na rezultate tima, bez obzira na aktuelne okolnosti. Inspiracija za prave lidere!

Radionice
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

Cilj ove radionice je da unapredi znanje brand/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama.

Konferencije

FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.
FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.

FMCG Summit već nekoliko godina predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u Srbiji, Hrvatskoj, BiH i Makedoniji. Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom događaju o trgovačkom sektoru i sektoru robe široke potrošnje.

MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.
MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.

Najveća regionalna konferencija o marketingu, peta po redu, okupila je oko 300 profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, trgovačkog sektora, IT industrije, banki i osiguravajućih društava, farmacije, distribucije, agencija i institucija, medijskih kuća, telekomunikacija i hospitality sektora.

HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018
HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018

Prva hotelska konferencija Hotel Summit Beograd uspešno je održana 22. marta 2018. godine u organizaciji InB2B media i InHotel magazina u hotelu Hyatt u Beogradu. Cilj konferencije je bio da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu.

INB2B MEDIA DOO