IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 20.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Holandija/Belgija: Ahold Delhaize povećao neto profit zahvaljujući e-trgovini

10.08.2017
Holandsko-belgijski trgovac hranom Ahold Delhaize objavio je da je povećao neto dobit u drugom tromesečju, zahvaljujući snažnoj prodaji, posebno na brzorastućem online tržištu, prenela je Beta.
 

Godinu dana nakon što su se dve kompanije spojile i stvorile jedan od vodećih svetskih lanaca supermarketa, neto dobit grupe je skočila za 68,2% na 355 milioena evra. 

Grupa je povećala ciljanu uštedu troškova do 2019. godine na bazi snažnog rasta poslovnih rezultata.

Očekujemo da ćemo do 2019. godine ostvariti bruto sinergiju od 750 milioena evra, od čega će 250 milioena evra biti uloženo u naše brendove,  naveo je glavni izvršni direktor Dik Boer u saopštenju prosleđenom iz sedišta grupe u blizini Amsterdama.

Prodaja je u drugom kvartalu porasla za 67,3%, na 16,1 milijarde evra. Grupa očekuje blizu  tri milijarde evra od online prodaje u 2017. godini, dok do 2020. planira prodaju na e-tržištu u vrednosti od pet milijardi evra.

Ahold i Delhaizez su okončali spajanje u julu prošle godine, nakon što su dobili odobrenje od američkih regulatornih organa.

Dve kompanije zajedno imaju 6.500 prodavnica u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama, među kojima su i takvi lanci kao što su Giant i Food Lion, i zapošljavaju ukupno 370.000 ljudi. 

Nazad
 




 
 
 
back to top