IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 17.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |  Heineken ulaže u svoju fabriku u Jaenu  |  Maxi proslavio 17. rođendan sa kupcima  |  Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju  |  BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima  |   ||
   

Holandija/Belgija: Ahold Delhaize povećao neto profit zahvaljujući e-trgovini

10.08.2017
Holandsko-belgijski trgovac hranom Ahold Delhaize objavio je da je povećao neto dobit u drugom tromesečju, zahvaljujući snažnoj prodaji, posebno na brzorastućem online tržištu, prenela je Beta.
 

Godinu dana nakon što su se dve kompanije spojile i stvorile jedan od vodećih svetskih lanaca supermarketa, neto dobit grupe je skočila za 68,2% na 355 milioena evra. 

Grupa je povećala ciljanu uštedu troškova do 2019. godine na bazi snažnog rasta poslovnih rezultata.

Očekujemo da ćemo do 2019. godine ostvariti bruto sinergiju od 750 milioena evra, od čega će 250 milioena evra biti uloženo u naše brendove,  naveo je glavni izvršni direktor Dik Boer u saopštenju prosleđenom iz sedišta grupe u blizini Amsterdama.

Prodaja je u drugom kvartalu porasla za 67,3%, na 16,1 milijarde evra. Grupa očekuje blizu  tri milijarde evra od online prodaje u 2017. godini, dok do 2020. planira prodaju na e-tržištu u vrednosti od pet milijardi evra.

Ahold i Delhaizez su okončali spajanje u julu prošle godine, nakon što su dobili odobrenje od američkih regulatornih organa.

Dve kompanije zajedno imaju 6.500 prodavnica u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama, među kojima su i takvi lanci kao što su Giant i Food Lion, i zapošljavaju ukupno 370.000 ljudi. 

Nazad
 


 
 
 
back to top