IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 17.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid obeležava 40 godina Becutana

12.04.2018
Alkaloid je počeo sa proslavom četrdesetogodišnjeg jubileja jednog od svojih napoznatijih brendova, kolekcije proizvoda za decu Becutan, svečanošću kojoj su prisustvovali predstavnici medija, pedijatri, farmaceuti, tehnolozi, dermatolozi u bliski saradnici kompanije.
 

 
Priča o brendu Becutan počinje 1978. godine, lansiranjem pet proizvoda za negu kože beba, od kojih je prvi bio krema za bebinu kožu Becutan.

U paleti Becutan proizvoda danas ima 26 različitih proizvoda, sa 50 različitih oblika pakovanja, a krema Becutan je do sada prodala 45 miliona jedinica.

Prisutnima je predstavljeno sedam novih proizvoda Becutan, nova zaštitna lica pelena i vlažnih maramica, koje su prigodno redizajnirane za 40. rođendan.

Sa više od 200 miliona prodatih proizvoda, Becutan je sinonim za postojan kvalitet, poverenje i lojalnost. I u budućnosti, kompanija će nastaviti da radi ozbiljno i maksimalno posvećeno,
istakao je Živko Mukaetov, generalni direktor Alkaloida.

Nazad
 




 
 
 
back to top