IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

PROJEKAT: BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima

12.12.2017
Kompanija British American Tobacco (BAT) započela je projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnim licima, koji će realizovati nizom radionica u gradovima Srbije u saradnji sa kompanijom Moj Kiosk Group i Nacionalnom organizacijom potrošača Srbije (NOPS).
 

 
Kako je saopšteno, projekat koji ima za cilj dodatno podizanje svesti javnosti o potrebi sprečavanja dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnim licima, samo je jedan od brojnih društveno odgovornih aktivnosti koje je kompanija sprovela ove godine, pomažući lokalnoj zajednici i pojedincima.

Projekat je usmeren ka upoznavanju trgovaca sa načinima i zakonski dozvoljenim mogućnostima sprečavanja prodaje duvanskih proizvoda licima mlađim od 18 godina. Prva radionica na kojoj je bilo reči o načinima kojima društveno odgovorne kompanije kao što su BAT i Moj Kiosk Grupa mogu da doprinesu efikasnosti primene Zakona o duvanu održana je u Beogradu, dok će se tokom naredne godine radionice održati i u većim gradovima Srbije.

British American Tobacco u Srbiji u potpunosti sledi globalnu politiku kompanije o prevenciji pušenja kod maloletnika, i podržava primenu zakona kojima se zabranjuje prodaja duvanskih proizvoda licima mlađim od 18 godina, istakli su iz kompanije.


Nazad
 




 
 
 
back to top