IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

POSLOVANJE: Beko proširuje svoje poslovne operacije

23.05.2018
Kompanija Beko Balkans najavila je juče da proširuje svoje poslovne operacije u Srbiji i da preuzima servisne operacije za Beko belu tehniku i kućne aparate, kao i Grundig televizore i proizvode za ličnu negu.
 

 
Kako je saopšteno, ovo preuzimanje rezultat je želje i napora kompanije Beko Balkans da unapredi postprodajnu podršku i korisnicima pruži još viši nivo kvaliteta svojih usluga u skladu sa standardima kompanije i očekivanjima korisnika.

Počevši od 01. juna 2018. godine, Beko preuzima kompletno upravljanje servisnom mrežom u Srbiji čime kompanija u potpunosti zaokružuje obim svojih usluga u zemlji i osigurava pružanje kompletnog korisničkog iskustva u skladu sa najvišim globalnim standardima kvaliteta kompanije Beko, saopšteno je iz kompanije.

Beko u Srbiji već ima pozivni centar za podršku korisnicima na srpskom jeziku koji je otvoren u martu 2017. godine, magacin rezervnih delova, kao i servisni tim specijalizovan za rad i podršku srpskoj servisnoj mreži za Grundig, brend koji kao i Beko, posluje u okviru Arčelik grupe.  

Zadovoljstvo potrošača nam je na prvom mestu i kompletnim preuzimanjem servisnog centra bićemo bliži našim potrošačima, njihovim problemima i potrebama, potvrdio je komercijalni direktor Beko Balkans Šerafedin Bala.

Od otvaranja regionalnog centra u Srbiji 2015. godine, kompanija Beko beleži stalni rast tržišnog udela, te je upravo objavljeno proširenje servisne mreže dodatni dokaz da je posvećena daljim ulaganjima i razvoju srpskog tržišta kao stabilnog poslovnog okruženja.


Nazad
 




 
 
 
back to top