IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Švajcarska: Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli

13.02.2018
Švajcarska prehrambena kompanija Bell Food Group, jedan od najvećih evropskih proizvođača mesnih prerađevina, dobila je dozvolu za preuzimanje većinskog dela akcija u kompaniji Hugli, proizvođaču polugotovih jela.
 

Kako se navodi, kompanija će ovim potezom značajano proširiti svoje prisustvo na tržištu polugotovih jela, a manjinski ostatak akcija biti ponuđen na javnom tenderu.

Vrednost akvizicije je procenjena na 600 miliona švajcarskih franaka.

Hugli Group, koja proizvodi supe, soseve i zamene za meso, tokom 2016. ostvarila je promet u visini 385 miliona švajcarskih franaka i u vlasništvu ima 10 proizvodnih pogona u Švajcarskoj, Nemačkoj, Italiji, Španiji, Holandiji, Češkoj i Velikoj Britaniji.

Evropska komisija za zaštitu konkurencije nije uložila nikakvu primedbu s obzirom da se proizvodni portfoliji kompanija dopunjuju i da nema preklapanja asortimana.


Izvor: www.esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top