IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 19.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

SAJAM: Beograd dobija sajam visokokvalitetne hrane

17.05.2018
Novoosnovana Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu, najavila je planove za organizaciju međunarodnog Sajma visokokvalitetne hrane -  Belgrade Food Show, koji će biti održan 5. i 6. novembra 2018. godine.
 

 
Kako je rečeno na konferenciji za novinare, cilj je predstavljanje srpske i regionalne prehrambene industrije inostranim kupcima i domaćoj publici, kao i promovisanje Srbije kao lidera u ovoj industriji.

Pored predstavljanja više od sto proizvođača hrane vrhunskog kvaliteta iz Srbije i regiona, na sajmu će biti organizovane i prezentacije na aktuelne teme iz indutrije i panel diskusije, kao i prikazivanje  uspešnih priča proizvođača, konkurs za početnike u prehrambenoj industriji i promotivne aktivnosti usmerene na ugostiteljski sektor, prezentacije i degustacije specijalno kreiranog menija. Iako je ovo poslovno orijentisan sajam, drugi dan će biti otvoren za javnost, tako da će svi posetioci moći da uživaju u vrhunskim proizvodima.

USAID Projekat za konkurentnu privredu je podržao inicijativu Asocijacije za promociju srpske hrane pošto postoji veliki potencijal za promociju domaće prehrambene industrije, a međunarodni sajmovi su jedan od najznačajnijih načina da se to i postigne. Time se ne podiže samo svest o kvalitetu srpske hrane već i  otvara mogućnost za veću prodaju i izvoz, rekao je Aleksandar Pavlović, direktor  USAID Projekta za konkurentnu privredu.

Sajmovi su od izuzetnog značaja za proizvođače, međutim za većinu nas je to preveliki trošak, i iz tog razloga je organizacija ovakvog događaja, gde se povezujemo sa međunarodnim kupcima, dragocena podrška,
rekao je predstavnik izlagača, Branislav Sekulić, vlasnik i direktor kompanije Vrtlari doo.

Nazad
 




 
 
 
back to top