IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |   ||
   

Nemačka: Čadež obišao srpske proizvođače koji izlažu na sajmu u Kelnu

09.10.2017
Privredna komora Srbije podržaće domaće kompanije u nameri da jačaju izvozne kapacitete i pronalaze nova tržišta ne samo organizacijom učešća na svetskim sajmovima već i povezivanjem sa potencijalnim partnerima, kao i kroz stručne analize tržišta na koja mogu da plasiraju svoje proizvode, izjavio je u Kelnu Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.
 

 
Čadež je juče obišao Nacionalni paviljon Srbije na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije „Anuga 2017" i istakao da, u organizaciji PKS i Razvojne agencije Srbije, na sajmu izlaže 21 kompanija i da će se srpska privreda ove godine predstaviti na 18 svetskih sajmova. Predsednik PKS je podsetio da je na prošlom sajmu u Kelnu izlagalo 15 kompanija, da je održano oko 700 sastanaka i ugovoreno oko četiri milona evra poslova.

Kako je saopšteno iz komore, Čadež očekuje da će u narednoj godini još više kompanijа iz Srbije, uz podršku PKS i RAS, izlagati na većem broju svetskih sajmova što je odlična prilika da osvoje nova tržišta i nađu kupce širom sveta.  
 
Govoreći o bilateralnim odnosima Srbije i Nemačke predsednik PKS je istakao da je Nemačka naše najveće izvozno tržište i jedan od najvećih investitora u srpsku privredu. Kako je dodao, Nemačka je važno tržište i za naše izlagače na sajmu u Kelnu.

Proizvođači iz Srbije od 7. do 11. oktobra predstavljaju proizvodne programe na dva nacionalna štanda – u paviljonu gotovih proizvoda „Fine Food" i u paviljonu zamrnutih proizvoda „Frozen Food". U hali za gotove proizvode, na štandu površine 69,50 m2 je 10 srpskih kompanija: Pionir, Jaffa, Yumis, Bilje Borča, Basket, Agranela, Zdravo organik, PFI Groser, Interfood 60, ACM Drying.

Na nacionalnom štandu, u hali za zamrznute proizvode na štandu površine 112 m2 izlaže 11 firmi: Sicoberry, PIK Bečej, Mirax Agrar, Planter, ITN, Voćar, Master fruit, Jugprom, Hibrid, Laki, All Berries.

iz PKS-a ističu da su proizvođači iz Srbije zadovoljni učešćem i organizacijom nastupa na sajmu i da očekuju nove poslove i partnere.


Nazad
 


 
 
 
back to top