IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

Danska: Carlsberg lansirao bezalkoholni Birrel u Poljskoj i Rumuniji, slede i druge zemlje

10.05.2018
Danski pivar Carlsberg lansirao je novo bezalkoholno pivo pod brendom Birell, navodeći promene u navikama potrošača i izraženiju potražnju u kategoriji, saopšteno je iz kompanije.
 
 
 
U ponudi su dve ekstenzije brenda – Pilsner Lager i Belgian Wit – i od 1. maja prodaju se u Poljskoj i u Bugarskoj. Kako je najavljeno, od 2019. godine pivo će biti dostpuno i na drugim teritorijama.

Birell donosi isto iskustvo, osećaj u ustima, penu i naravno, najvaćnije od svega, ukus koji konzumenti očekuju od regularnog piva, s tim što ovde nema alkohola, navodi se u saopštenju.

Pivo je napravljeno od ječma, pšenice, hmelja i vode i ne sadrži veštačke dodatke, kao ni šećer.

Carlsberg navodi promenjene navike potrošača kao jedan od osnovnih razloga za lansiranje Birella u kategoriji bezalkoholnih piva, koja je, kako se navodi, porasla za 90% u poslednjih deset godina. Kompanija već prodaje piva bez alkohola, kao što je Carlsberg 0.0%.

Kompanija je izvestila o padu prihoda za 5 odsto u prvom tromesečju 2018. Godine zbog nepovoljnih valutnih tokova.
 
Izvor: esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top