IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Danska: Carlsberg lansirao bezalkoholni Birrel u Poljskoj i Rumuniji, slede i druge zemlje

10.05.2018
Danski pivar Carlsberg lansirao je novo bezalkoholno pivo pod brendom Birell, navodeći promene u navikama potrošača i izraženiju potražnju u kategoriji, saopšteno je iz kompanije.
 
 
 
U ponudi su dve ekstenzije brenda – Pilsner Lager i Belgian Wit – i od 1. maja prodaju se u Poljskoj i u Bugarskoj. Kako je najavljeno, od 2019. godine pivo će biti dostpuno i na drugim teritorijama.

Birell donosi isto iskustvo, osećaj u ustima, penu i naravno, najvaćnije od svega, ukus koji konzumenti očekuju od regularnog piva, s tim što ovde nema alkohola, navodi se u saopštenju.

Pivo je napravljeno od ječma, pšenice, hmelja i vode i ne sadrži veštačke dodatke, kao ni šećer.

Carlsberg navodi promenjene navike potrošača kao jedan od osnovnih razloga za lansiranje Birella u kategoriji bezalkoholnih piva, koja je, kako se navodi, porasla za 90% u poslednjih deset godina. Kompanija već prodaje piva bez alkohola, kao što je Carlsberg 0.0%.

Kompanija je izvestila o padu prihoda za 5 odsto u prvom tromesečju 2018. Godine zbog nepovoljnih valutnih tokova.
 
Izvor: esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top