IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Francuska: Carrefour predstavio Blockchain - "prvu evropsku bazu podataka o prehrambenim proizvodima"

09.03.2018
Carrefour je predstavio sistem koji naziva prvim evropskim prehrambenim blok lancem, sa tehnologijom koja će biti primenjena na osam proizvodnih linija do kraja godine.
 
 
 
Blockchain sistem već je u upotrebi kod piletine iz slobodnog uzgoja, a trgovac ima u planu da u sistem uključi i druge proizvode životinjskog i biljnog porekla, odnosno jaja, sir, mleko, narandže, paradajz, losos i mlevenu junetinu do kraja 2018. godine.
 
Lanisranje blockchain tehnologije predstavlja važan korak u implementaciji trgovčenog Carrefour 2022 plana o tranformaciji, navodi se u saopštenju iz kompanije, uz objašnjenje da će nova tehnologija omogućiti potrošačima kompletno praćenje porekla proizvoda od uzgoja do police u supermarketu.
 
Šta je Blockchain?
 
Reč je o sigurnoj digitalnoj bazi podataka koja ne može da bude falsifikovana i u kojoj su sve informacije koje korisnici pošalju sačuvane.

Svaki pojedinac u proizvodnom i distributivnom lancu može da ubaci podatke o proizvodu u svakoj fazi njegovog nastanka i nabavke, kako bi se kreirala potpuna i jasna slika o poreklu i kvalitetu proizvoda.
 
Blockchain technology donosi brojne nenefite potrošačima, a pre svega odgovor na njihovu potrebu o tranparentnosti proizvoda, a za proizvođače i uzgajivače svojevrsnu bazu njihovog portfolija i ekspertize, stoji u saopštenju.
 
Potrošači će biti u mogućnosti da pregledaju bazu podataka za dati proizvod skeniranjem QR koda na pakovanju.


Nazad
 




 
 
 
back to top