IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Rumunija: Carrefour predstavio novu aplikaciju kao deo digitalne strategije

12.03.2018
Carrefour Rumunija je predstavio dve nove tehnološke inovacije kao deo aktuelne digitalne strategije.
 

 
Francuska kompanija, koja u Rumuniji posluje kroz 318 objekata, postala je prvi nacionalni ritejler u toj balkanskoj zemlji koji je lansirao aplikaciju za poručivanje hrane.

Nova Gurmandio mobilna aplikacija omogućava potrošačima u gradovima Iasi, Suceava, Botosani, Piatra-Neamt, Galati i Targu Jiu da poruče svoja omiljena jela, uz besplatnu dostavu.

Široka ponuda jela iz gourmet odeljaka u lokalnim Carrefour hipermarketima je dostupna, uz izbor jela iz lokalnih restorana.

Nove opcije će biti uvedene u narednim mesecima.

Još jedna digitalna inovacija, takođe prva na rumunskom tržištu, je i Lumea Carrefour, ChatBot kroz Facebook Messenger koja omogućava interakciju između potrošača i kompanije u stvarnom vremenu.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top