IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

POSLOVANJE: Cipiripi prodat iz strateških razloga

25.05.2018
Kompanija Nestlé objavila je da je konditorski brend cipiripi prodala iz strateških razloga.
 

 
Direktor komunikacija Nestlé Adriatic Iva Taiber kazala je da se kompanija okreće korišćenju zdravijih sastojaka u proizvodnji i da "jednostavno ne može sve".

Cipiripi ima dugu i bogatu istoriju, sa više od 27 godina prisustva u Srbiji, i sinonim je dobrih uspomena i detinjstva. U Paraćinki, koja je deo Silbo distrubucijske grupe, pronašli smo novi dom za našu konditorsku marku, unutar koga će brend i dalje da se razvija i unapređuje. Istovremeno, ova transakcija će kompaniji Nestlé omogućiti veću usredsređenost na deo asortimana svojih globalno poznatih brendova, kod kojih planiramo snažan budući rast, dodala je Taiber.

Ona je kazala da se Nestlé okreće novim partnerima i kao primer navela nedavni dogovor sa Starbucksom.

Kompanija Nestlé je, kako podseća eKapija, početkom meseca saopštila da prodaje Cipiripi u Srbiji kao deo kontinuirane revizije portfolija.

Očekuje se da će transakcija, koja uključuje čokoladne table i kremove, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uslova.

U kompaniji su istakli da transakcija neće uticati na radna mesta.

Nazad
 




 
 
 
back to top