IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 24.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Četiri zlatne medalje za Tikvešova vina  |  Održana promocija knjige prvog nepalskog milijardera Binod Čodrija, vlasnika Wai Wai nudli  |  Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%  |  Indijska kompanija Mahindra zainteresovana za voće iz Srbije   |  Kroger finalizovao prodaju 762 radnje EG Group-i  |  Gomex deo proslave Dana vojske u Zrenjaninu  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |   ||
   

Francuska: Digitalni shopping zid u Parizu

21.12.2012
Francuski trgovac Casino instalirao je virtuelni shopping zid u tržnom centru Belles Feuilles u prestonici. Veliki ekran predstavlja interaktivni katalog proizvoda, koji kupcima dozvoljava da ga koriste na isti način kao touchscreen tablet računare.
 
Sistem je povezan sa Casinovom smartphone aplikacijom, pa potrošači mogu da „napune" korpu skenirajući QR kodove željenih proizvoda, a zatim i plate uz pomoć svojih mobilnih uređaja. Takođe mogu da izaberu između dostave na kućnu adresu i preuzimanja naručenog u jednoj od naznačenih radnji.
 
U oktobru je trgovac instalirao dva virtuelna zida u Lionu, koja su obuhvatal izbor od oko 200 proizvoda.
 
Pogledajte:


Nazad
 



 
 
 
back to top