IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 20.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Francuska: Digitalni shopping zid u Parizu

21.12.2012
Francuski trgovac Casino instalirao je virtuelni shopping zid u tržnom centru Belles Feuilles u prestonici. Veliki ekran predstavlja interaktivni katalog proizvoda, koji kupcima dozvoljava da ga koriste na isti način kao touchscreen tablet računare.
 
Sistem je povezan sa Casinovom smartphone aplikacijom, pa potrošači mogu da „napune" korpu skenirajući QR kodove željenih proizvoda, a zatim i plate uz pomoć svojih mobilnih uređaja. Takođe mogu da izaberu između dostave na kućnu adresu i preuzimanja naručenog u jednoj od naznačenih radnji.
 
U oktobru je trgovac instalirao dva virtuelna zida u Lionu, koja su obuhvatal izbor od oko 200 proizvoda.
 
Pogledajte:


Nazad
 




 
 
 
back to top