IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |   ||
   

Nemačka: Dobri rezultati Henkela u drugom kvartalu

11.08.2017
Henkel je postigao snažan učinak u drugom kvartalu, dostigavši novi rekord kada su u pitanju rezultati kvartalne prodaje, korigovan operativni profit i korigovani prihod od prodaje, kao i zarade po prioritetnoj akciji. Prodaja je zabeležila značajan rast na oko 5,1 milijardi evra, a sva tri sektora doprinela su ovom pozitivnom razvoju, izjavio je izvršni direktor kompanije Henkel, Hans Van Bajlen.

Prema njegovim rečima, to su odlični rezultati u izazovnim tržišnim uslovima, a očekuju da će tokom cele godine imati nestabilno i nesigurno tržišno okruženje. Međutim, potpuno smo posvećeni našem daljem uspešnom razvoju i sprovođenju strateških prioriteta, dodao je on.
 
Sa 5,098 milijardi evra, prodaja je u drugom kvartalu 2017. godine dostigla novi rekord i zabeležila nominalni rast od 9,6 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine. Pozitivni efekti od akvizicija i prodaje iznosili su 7,4 odsto, što je uglavnom rezultat kupovine kompanije The Sun Products Corporation. Efekti kursnih razlika bili su uglavnom neutralni.

Organska prodaja, koja isključuje uticaj efekata kursnih razlika i kupovine/prodaje, zabeležila je snažan rast od 2,2 odsto. Korigovani operativni profit (EBIT) porastao je za 11 odsto na 909 miliona evra. Korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) porastao je za 0,2 procentna poena na 17,8 odsto. Korigovani prinos po prioritetnoj akciji porastao je za 10,7 odsto, sa 1,40 evra na 1,55 evra. Neto obrtni kapital kao procenat prodaje povećan je za 0,1 procentnih poena na 5,2 odsto.

Sektor Adhezivi Tehnologije zabeležio je veoma snažan organski rast prodaje od 3,4 odsto. U poslovnom sektoru Beauty Care organska prodaja je bila ista kao i u drugom kvartalu prošle godine. Sektor Deterdženti i kućna hemija zabeležio je snažan organski rast prodaje od 2,1 odsto. Tržišta u razvoju ponovo su natprosečno doprinela organskom rastu Henkel Grupe, sa veoma snažnim organskim povećanjem prodaje od 4,7 odsto. Razvijena tržišta zabeležila su rast prodaje od 0,5 odsto.

U prvoj polovini godine prodaja je po prvi put premašila 10 milijardi evra i zabeležila rast od 11,5 odsto. Organska prodaja, korigovana za uticaj efekata kursnih razlika i kupovine/prodaje, zabeležila je snažan rast od 3,1 odsto. Sva tri sektora doprinela su ovom rezultatu. Korigovani operativni profit zabeležio je rast od 12,3 odsto, sa 1,57 milijardi na 1,76 milijardi evra. Korigovani prihod od prodaje porastao je sa 17,2 odsto na 17,4 odsto. Korigovani prinos po prioritetnoj akciji zabeležio je rast od 10,9 odsto sa 2,67 evra na 2,96 evra.

Henkel je potvrdio prognozu za fiskalnu 2017. godinu. Kompanija očekuje da dostigne organski rast prodaje od dva do četiri odsto, kao i da sva tri poslovna sektora zabeleže organski rast prodaje u tom rasponu. Kada je u pitanju korigovani prihod od prodaje (EBIT marža), u poređenju sa prošlom godinom Henkel očekuje povećanje na više od 17 odsto i rast korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji između sedam i devet odsto, navodi se u saopštenju kompanije.


Nazad
 


 
 
 
back to top