IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

Nemačka: Edeka uvodi prodaju neupakovanog voća i povrća

06.12.2017
Nemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svežeg voća i povrća, kako bi bio konkurentan diskonterima.
 

 
Nezavisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbinu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svežih proizvoda, Aldi, u poslednje je vreme uz pomoć jake reklame nadmašio Edekinu prodaju neupakovanog voća i povrća, prema izveštajima.

Početkom godine Aldi Süd sledio je Aldi Nord u ponudi neupakovanih proizvoda umesto da ih samo prodaje upakovane ili po komadu.

Štaviše, nemački diskonteri su takođe povećali ulaganja u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promotivnom letku.

U septembru je Edeka najavila otvaranje fabrike za dozrevanje banana u mestu Borni, pokraj Lajpciga, koja neće ispuštati ugljen-dioksid, što je investicija vredna sedam miliona evra.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrevanje 286 miliona banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njenim trgovinama Netto Marken-Discount širom Njemačke.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top