IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 20.05.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |  Zaječarsko uspešno u obnovi Narodnog muzeja  |  Tri priznanja za New Moment PR  |  Beograd dobija sajam visokokvalitetne hrane  |  Multiactiv predstavio novu Biological kolekciju  |  Otvoren konkurs za četvrti ciklus Neltovog programa   |  Besplatno merenje pritiska u Mediusu  |   ||
   

Nemačka: Edeka uvodi prodaju neupakovanog voća i povrća

06.12.2017
Nemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svežeg voća i povrća, kako bi bio konkurentan diskonterima.
 

 
Nezavisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbinu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svežih proizvoda, Aldi, u poslednje je vreme uz pomoć jake reklame nadmašio Edekinu prodaju neupakovanog voća i povrća, prema izveštajima.

Početkom godine Aldi Süd sledio je Aldi Nord u ponudi neupakovanih proizvoda umesto da ih samo prodaje upakovane ili po komadu.

Štaviše, nemački diskonteri su takođe povećali ulaganja u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promotivnom letku.

U septembru je Edeka najavila otvaranje fabrike za dozrevanje banana u mestu Borni, pokraj Lajpciga, koja neće ispuštati ugljen-dioksid, što je investicija vredna sedam miliona evra.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrevanje 286 miliona banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njenim trgovinama Netto Marken-Discount širom Njemačke.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top