IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Nemačka: Edeka uvodi prodaju neupakovanog voća i povrća

06.12.2017
Nemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svežeg voća i povrća, kako bi bio konkurentan diskonterima.
 

 
Nezavisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbinu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svežih proizvoda, Aldi, u poslednje je vreme uz pomoć jake reklame nadmašio Edekinu prodaju neupakovanog voća i povrća, prema izveštajima.

Početkom godine Aldi Süd sledio je Aldi Nord u ponudi neupakovanih proizvoda umesto da ih samo prodaje upakovane ili po komadu.

Štaviše, nemački diskonteri su takođe povećali ulaganja u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promotivnom letku.

U septembru je Edeka najavila otvaranje fabrike za dozrevanje banana u mestu Borni, pokraj Lajpciga, koja neće ispuštati ugljen-dioksid, što je investicija vredna sedam miliona evra.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrevanje 286 miliona banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njenim trgovinama Netto Marken-Discount širom Njemačke.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top