IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 18.10.2017 || Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Nelt najavio investicije od 15 miliona evra  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Gomex na premijeri serije "Senke nad balkanom"  |  Održana panel diskusija “Problemi i rešenja internet bezbednosti”  |  Novinari posetili kompaniju Aleva  |  Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba  |  Privreda za bržu realizaciju regionalnih projekata  |  Imlek predstavio prvo mleko za decu na našem tržištu  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |   ||
   

SVET: Eroski smanjuje gubitke

15.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u lancu snabdevanja, iako je prodaja ostala gotovo na istom nivou.

Do 31. januara 2017. Grupa je zabeležila gubitak od 22,8 miliona evra, uveliko pogođena novim poreskim sistemom, koji je stupio na snagu u decembru 2016, iako je taj rezultat zapravo 63% poboljšanje u odnosu na godinu pre.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 miliona evra, operativni profit rastao je 20% na 128,6 miliona evra, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromenjena na 5,29 milijardi evra.

Iz Eroskog kažu da su tokom godine uložili 87 miliona evra u renoviranje dele trgovina, a deo su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba, takođe, je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 miliona evra vredna personalizovana ušteda,
pohvalio se trgovac. 

Nazad
 


 
 
 
back to top