IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 18.08.2017 || Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Zdravstveno ispravna piva i sokovi na našem tržištu  |   Blagi rast maloprodaje   |   "Tihi sat" u supermarketima za osobe sa autizmom  |  Slabija prva polovina godine za Carlsberg  |  Tonnies možda i u Sečnju  |  Sberbanka pleni Agrokorovu imovinu   |  Lidl ubrzava ekspanziju   |  Carrefour otvara nove formate  |  Kineska ponuda za Esselungu  |  Lav nagrađuje posetioce Beer Festa  |  Sinoć počeo 15. Beer Fest   |  Nelt otvorio merčendajzing školu  |  Apatinska donirala alkometre policiji   |  Todorić sprema tužbu protiv hrvatske vlade  |  Uspešna godina za pivaru Innis & Gunn  |  Proizvođači ne odustaju od duplih aršina  |  PL će nastaviti da raste  |  Drugi Žito market u Bitolju  |  Spar planira širenje mreže   |   ||
   

SVET: Eroski smanjuje gubitke

15.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u lancu snabdevanja, iako je prodaja ostala gotovo na istom nivou.

Do 31. januara 2017. Grupa je zabeležila gubitak od 22,8 miliona evra, uveliko pogođena novim poreskim sistemom, koji je stupio na snagu u decembru 2016, iako je taj rezultat zapravo 63% poboljšanje u odnosu na godinu pre.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 miliona evra, operativni profit rastao je 20% na 128,6 miliona evra, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromenjena na 5,29 milijardi evra.

Iz Eroskog kažu da su tokom godine uložili 87 miliona evra u renoviranje dele trgovina, a deo su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba, takođe, je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 miliona evra vredna personalizovana ušteda,
pohvalio se trgovac. 

Nazad
 



 
 
 
back to top