IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Francuska: Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever

21.02.2018
Italijanski konditor Ferrero će lanisrati  svoj prvi sladoled u aprilu ove godine, šireći portfolio Kinder proizvoda, koji će biti dostupan u Francuskoj, Nemačkoj, Švajcarskoj i Austriji.
 

U razgovoru sa francuskim dnevnim novinama Les Echos, direktor kompanije Ferrero Francuska, Jean-Baptiste Santoul, rekao je da je lansiranje sladoleda od velikog značaja za kompaniju, s obzirom da brend Kinder ostvaruje 40% ukupnih prihoda u Francuskoj.

Ferrero je osmislio recept i definisao proizvod kroz Kinder brend, a kompanija Unilever će proizvoditi sladoled i biti odgovorna za marketing novog proizvoda.

Za početak je planirano lansiranje korneta Kinder Bueno, sladoleda na štapiću Kinder i Kinder sendvič sladoleda, a kasnije će biti dostupne i druge ekstenzije proizvoda.

Planovi za rast

Još jedan prioritet za Ferrero u Francuskoj je u ovoj godini jeste poslovanje segmenta biskvita, koji na tom tržištu ostvaruje godišnji prihod od oko 1 milijardu dolara.

Namera kompanije je da pospeši međunarodnu prodaju belgijskog premijum biskvita Delacre, koji je Ferrero preuzeo od kompanije United Biscuits u decembru 2016. godine.

U pripremi je finansijski izveštaj za 2017. godinu, gde se očekuje ukupan prihod od 14 milijardi, od kojih oko 2 milijarde evra od akvizicija, prena prognozama koje je objavio Corriere della Sera.

Prošlog meseca, Ferrero je ostvario jednu od najznačajnijih akvizicija u istoriji svog poslovanja preuzimanjem Nestleove američke divizije bombona za 2,8 milijardi dolara.


Nazad
 




 
 
 
back to top