IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

Hrvatska: Franck grupa s rastom prodaje

11.08.2017
Franck grupa je, u prvoj polovini godine, uprkos padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabeležila rast prodaje od osam posto u odnosu na isti period lani, uz istovremeno povećanje prodaje i tržišnih udela u najznačajnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj i na najvećim izvoznim tržištima, saopštili su juče iz kompanije.
 
Prema poslednjim podacima agencije Nielsen, kompanija je u drugom kvartalu ove godine u Hrvatskoj uspela dodatno da poveća prodaju u kategoriji mlevene kave za 5,4 posto količinski i tri posto vrednosno te je time Franck još jednom potvrdio poziciju apsolutnog lidera u Hrvatskoj, s 55 posto tržišnog udjela, ističu iz Franck-a.

Kako dodaju, rast prodaje su ostvarili i u kategoriji čaja, od 2,3 posto količinski i 3,6 posto vrednosno, čime je njihov tržišni uddeo u toj kategoriji porastao na gotovo 56 posto.

U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kafe, Franck drži više od 45 posto tržišnog udela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini više 10 postotnih bodova, ističu iz te kompanije.

Na slovenačkom tržištu kompanija je takođe zabeležila dalji rast u kategoriji mlevene kafe i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Na tržištu Slovenije je početkom ove godine završena integracija dve kompanije koje je Franck preuzeo krajem prošle godine - Moja Kava, distributer italijanskog espressa, kao i Ellegi, kompanija za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000,
podsećaju iz Franck-a.

Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama, dok na ostalim izvoznim tržištima imaju značajan rast prodaje, a uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno su ojačali i regionalnu prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.

Iz Francka navode i kako je kompanija, uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno proizvode plasirala i u trgovine "veoma potencijalnog tržišta Kuvajta, kao i na police 150 Walmart-ovih trgovina u SAD-u".

Izvor: SEEbiz

Nazad
 


 
 
 
back to top