IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 18.10.2017 || Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Nelt najavio investicije od 15 miliona evra  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Gomex na premijeri serije "Senke nad balkanom"  |  Održana panel diskusija “Problemi i rešenja internet bezbednosti”  |  Novinari posetili kompaniju Aleva  |  Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba  |  Privreda za bržu realizaciju regionalnih projekata  |  Imlek predstavio prvo mleko za decu na našem tržištu  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |   ||
   

Hrvatska: Franck grupa s rastom prodaje

11.08.2017
Franck grupa je, u prvoj polovini godine, uprkos padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabeležila rast prodaje od osam posto u odnosu na isti period lani, uz istovremeno povećanje prodaje i tržišnih udela u najznačajnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj i na najvećim izvoznim tržištima, saopštili su juče iz kompanije.
 
Prema poslednjim podacima agencije Nielsen, kompanija je u drugom kvartalu ove godine u Hrvatskoj uspela dodatno da poveća prodaju u kategoriji mlevene kave za 5,4 posto količinski i tri posto vrednosno te je time Franck još jednom potvrdio poziciju apsolutnog lidera u Hrvatskoj, s 55 posto tržišnog udjela, ističu iz Franck-a.

Kako dodaju, rast prodaje su ostvarili i u kategoriji čaja, od 2,3 posto količinski i 3,6 posto vrednosno, čime je njihov tržišni uddeo u toj kategoriji porastao na gotovo 56 posto.

U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kafe, Franck drži više od 45 posto tržišnog udela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini više 10 postotnih bodova, ističu iz te kompanije.

Na slovenačkom tržištu kompanija je takođe zabeležila dalji rast u kategoriji mlevene kafe i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Na tržištu Slovenije je početkom ove godine završena integracija dve kompanije koje je Franck preuzeo krajem prošle godine - Moja Kava, distributer italijanskog espressa, kao i Ellegi, kompanija za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000,
podsećaju iz Franck-a.

Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama, dok na ostalim izvoznim tržištima imaju značajan rast prodaje, a uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno su ojačali i regionalnu prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.

Iz Francka navode i kako je kompanija, uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno proizvode plasirala i u trgovine "veoma potencijalnog tržišta Kuvajta, kao i na police 150 Walmart-ovih trgovina u SAD-u".

Izvor: SEEbiz

Nazad
 


 
 
 
back to top