IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 17.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Hrvatska: Franck grupa s rastom prodaje

11.08.2017
Franck grupa je, u prvoj polovini godine, uprkos padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabeležila rast prodaje od osam posto u odnosu na isti period lani, uz istovremeno povećanje prodaje i tržišnih udela u najznačajnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj i na najvećim izvoznim tržištima, saopštili su juče iz kompanije.
 
Prema poslednjim podacima agencije Nielsen, kompanija je u drugom kvartalu ove godine u Hrvatskoj uspela dodatno da poveća prodaju u kategoriji mlevene kave za 5,4 posto količinski i tri posto vrednosno te je time Franck još jednom potvrdio poziciju apsolutnog lidera u Hrvatskoj, s 55 posto tržišnog udjela, ističu iz Franck-a.

Kako dodaju, rast prodaje su ostvarili i u kategoriji čaja, od 2,3 posto količinski i 3,6 posto vrednosno, čime je njihov tržišni uddeo u toj kategoriji porastao na gotovo 56 posto.

U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kafe, Franck drži više od 45 posto tržišnog udela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini više 10 postotnih bodova, ističu iz te kompanije.

Na slovenačkom tržištu kompanija je takođe zabeležila dalji rast u kategoriji mlevene kafe i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Na tržištu Slovenije je početkom ove godine završena integracija dve kompanije koje je Franck preuzeo krajem prošle godine - Moja Kava, distributer italijanskog espressa, kao i Ellegi, kompanija za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000,
podsećaju iz Franck-a.

Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama, dok na ostalim izvoznim tržištima imaju značajan rast prodaje, a uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno su ojačali i regionalnu prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.

Iz Francka navode i kako je kompanija, uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno proizvode plasirala i u trgovine "veoma potencijalnog tržišta Kuvajta, kao i na police 150 Walmart-ovih trgovina u SAD-u".

Izvor: SEEbiz

Nazad
 




 
 
 
back to top