IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Francuska: Francuski oglašivači protiv seksističkih stereotipa

09.03.2018
Vodeći francuski oglašivači i organizacije nadležne za nadzor emitera pokrenuli su kampanju u Francuskoj protiv seksističkih stereotipa u reklamama, kao što je reklamiranje igračaka kamiona koji su namenjeni dečacima ili da golišave žene prodaju usisivače.



Oni su danas potpisali povelju kojom se predvidja nadzor reklamiranja u cilju otklanjanja "seksističkih ili seksualizovanih stereotipa" muškaraca, žena, devojčica i dečaka.

Savetnici i emiteri će dostaviti izveštaj o svojim naporima u borbi protiv seksizma i najavili sankcije za bilo koju reklamu koja se smatra "prekomernom".

Autor teksta:Beta

Nazad
 




 
 
 
back to top