IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 18.10.2017 || Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Nelt najavio investicije od 15 miliona evra  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Gomex na premijeri serije "Senke nad balkanom"  |  Održana panel diskusija “Problemi i rešenja internet bezbednosti”  |  Novinari posetili kompaniju Aleva  |  Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba  |  Privreda za bržu realizaciju regionalnih projekata  |  Imlek predstavio prvo mleko za decu na našem tržištu  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |   ||
   

PODRŠKA: Gorenje na jubilarnom 50. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu

10.10.2017
Opredeljena da ulaže u razvoj mladih talenata, Gorenje Grupa kao jedan od vodećih evropskih proizvođača aparata za domaćinstvo, ove godine bila je pokrovitelj prvog takmičenja učenika, studenata i profesionalnih kuvara - „Gastro izazov Dunavskog regiona".
 

 
Takmičenje za zemlje regiona, po prvi put je održano u okviru Međunarodnog sajma turizma u Novom Sadu, od 05. do 07. oktobra.
 
Goran Sorak, direktor marketinga kompanije Gorenje je izjavio: Kompanija Gorenje podržava razvoj mladih zbog čega sarađujemo sa fakultetima i stručnim školama. Ovog puta, imamo priliku da podržimo buduće kulinarske majstore koji će svoja najbolja jela pripremati na vrhunskim Gorenje aparatima. Gorenje je brend prisutan već 67 godina u Srbiji ali i regionu i sinonim je za inovaciju i kvalitet, zbog čega nam je posebno drago da podržimo takmičenje u kojem učestvuju studenti i učenici iz regiona.

Međunarodni sajam turizma proslavio je 50 godina postojanja, uz nov program usmeren na takmičenje mladih, učenika i studenata, ali i profesionalnih kuvara.

U sklopu sajma održan je i „Gorenje Gastro planet" na kojem je desetak ambasadora predstavilo gastronomsko nasleđe svojih država kuvajući u kuhinjama koje je opremilo Gorenje,
navodi se u saopštenju kompanije.

Nazad
 

 
 
 
back to top