IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

PODRŠKA: Gorenje na jubilarnom 50. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu

10.10.2017
Opredeljena da ulaže u razvoj mladih talenata, Gorenje Grupa kao jedan od vodećih evropskih proizvođača aparata za domaćinstvo, ove godine bila je pokrovitelj prvog takmičenja učenika, studenata i profesionalnih kuvara - „Gastro izazov Dunavskog regiona".
 

 
Takmičenje za zemlje regiona, po prvi put je održano u okviru Međunarodnog sajma turizma u Novom Sadu, od 05. do 07. oktobra.
 
Goran Sorak, direktor marketinga kompanije Gorenje je izjavio: Kompanija Gorenje podržava razvoj mladih zbog čega sarađujemo sa fakultetima i stručnim školama. Ovog puta, imamo priliku da podržimo buduće kulinarske majstore koji će svoja najbolja jela pripremati na vrhunskim Gorenje aparatima. Gorenje je brend prisutan već 67 godina u Srbiji ali i regionu i sinonim je za inovaciju i kvalitet, zbog čega nam je posebno drago da podržimo takmičenje u kojem učestvuju studenti i učenici iz regiona.

Međunarodni sajam turizma proslavio je 50 godina postojanja, uz nov program usmeren na takmičenje mladih, učenika i studenata, ali i profesionalnih kuvara.

U sklopu sajma održan je i „Gorenje Gastro planet" na kojem je desetak ambasadora predstavilo gastronomsko nasleđe svojih država kuvajući u kuhinjama koje je opremilo Gorenje,
navodi se u saopštenju kompanije.

Nazad
 

 
 
 
back to top