IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

PODRŠKA: Gorenje na jubilarnom 50. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu

10.10.2017
Opredeljena da ulaže u razvoj mladih talenata, Gorenje Grupa kao jedan od vodećih evropskih proizvođača aparata za domaćinstvo, ove godine bila je pokrovitelj prvog takmičenja učenika, studenata i profesionalnih kuvara - „Gastro izazov Dunavskog regiona".
 

 
Takmičenje za zemlje regiona, po prvi put je održano u okviru Međunarodnog sajma turizma u Novom Sadu, od 05. do 07. oktobra.
 
Goran Sorak, direktor marketinga kompanije Gorenje je izjavio: Kompanija Gorenje podržava razvoj mladih zbog čega sarađujemo sa fakultetima i stručnim školama. Ovog puta, imamo priliku da podržimo buduće kulinarske majstore koji će svoja najbolja jela pripremati na vrhunskim Gorenje aparatima. Gorenje je brend prisutan već 67 godina u Srbiji ali i regionu i sinonim je za inovaciju i kvalitet, zbog čega nam je posebno drago da podržimo takmičenje u kojem učestvuju studenti i učenici iz regiona.

Međunarodni sajam turizma proslavio je 50 godina postojanja, uz nov program usmeren na takmičenje mladih, učenika i studenata, ali i profesionalnih kuvara.

U sklopu sajma održan je i „Gorenje Gastro planet" na kojem je desetak ambasadora predstavilo gastronomsko nasleđe svojih država kuvajući u kuhinjama koje je opremilo Gorenje,
navodi se u saopštenju kompanije.

Nazad
 

 
 
 
back to top