IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

NAGRADNA IGRA: Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.

14.12.2017
Kompanija Gorenje, zvanični sponzor Evropskog prvenstva u rukometu za muškarce EHF Euro 2018, koje će biti održano u Hrvatskoj od 12. do 28. januara 2018, pripremila je jedinstvenu #simplyfans kampanju koja povezuje navijače iz cele Evrope i poziva na sportski duh, igru, posvećenost, druženje i navijanje za trud igrača i za sport.
 

 
Ljubitelji rukometa i sporta, u periodu od 24. novembra do 20. decembra, imaju priliku da učestvuju u nagradnoj igri i osvoje putovanje na eliminacione utakmice srpske reprezentacije i ulaznice za finale Evropskog prvenstva u rukometu.

Prepoznatljivo lice kampanje je proslavljeni rukometaš Ivano Balić, jedan od najboljih rukometaša svih vremena, dvostruki nosilac titule najbolji igrač godine, ovekovečen zlatnom i bronzanom medaljom na Olimpijskim igrama.

U skladu sa filozofijom brenda – Life Simplified, odnosno pojednostavljenog života, po kojoj su poznati aparati bele tehnike i mali kućni aparati, u periodu od 24. novembra do 20. decembra, kompanija Gorenje pruža mogućnost kupcima bele tehnike da osvoje nagradno putovanje na eliminacione utakmice i ulaznice za finale EHF Euro 2018. Da biste kupci učestvovali u nagradnoj igri treba da  popune formular na zvaničnom sajtu kampanje, prilože fotografiju i račun kupovine Ili predlože navijačku pesmu i postave je na www.simplyfans.eu/rs, saopštili su iz kompanije.
 
Srećne dobitnike jedinstven #simplyfans autobus prevoziće na utakmice srpske reprezentacije.

Nazad
 

 
 
 
back to top