IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 18.01.2018 || Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |  Bivoda planira izvoz na tržišta Makedonije i Grčke  |  Trivit preuzeo postrojenja pekare Alimpije   |  Poziv proizvođačima piva  |  Pernod Ricard dodelio glavnu nagradu  |  Sud priznao oko pet milijardi evra potraživanja poverilaca Agrokora  |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Gomex planira otvaranje 30 novih prodavnica   |   ||
   

NAGRADNA IGRA: Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.

14.12.2017
Kompanija Gorenje, zvanični sponzor Evropskog prvenstva u rukometu za muškarce EHF Euro 2018, koje će biti održano u Hrvatskoj od 12. do 28. januara 2018, pripremila je jedinstvenu #simplyfans kampanju koja povezuje navijače iz cele Evrope i poziva na sportski duh, igru, posvećenost, druženje i navijanje za trud igrača i za sport.
 

 
Ljubitelji rukometa i sporta, u periodu od 24. novembra do 20. decembra, imaju priliku da učestvuju u nagradnoj igri i osvoje putovanje na eliminacione utakmice srpske reprezentacije i ulaznice za finale Evropskog prvenstva u rukometu.

Prepoznatljivo lice kampanje je proslavljeni rukometaš Ivano Balić, jedan od najboljih rukometaša svih vremena, dvostruki nosilac titule najbolji igrač godine, ovekovečen zlatnom i bronzanom medaljom na Olimpijskim igrama.

U skladu sa filozofijom brenda – Life Simplified, odnosno pojednostavljenog života, po kojoj su poznati aparati bele tehnike i mali kućni aparati, u periodu od 24. novembra do 20. decembra, kompanija Gorenje pruža mogućnost kupcima bele tehnike da osvoje nagradno putovanje na eliminacione utakmice i ulaznice za finale EHF Euro 2018. Da biste kupci učestvovali u nagradnoj igri treba da  popune formular na zvaničnom sajtu kampanje, prilože fotografiju i račun kupovine Ili predlože navijačku pesmu i postave je na www.simplyfans.eu/rs, saopštili su iz kompanije.
 
Srećne dobitnike jedinstven #simplyfans autobus prevoziće na utakmice srpske reprezentacije.

Nazad
 

 
 
 
back to top