IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 18.01.2018 || Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |  Bivoda planira izvoz na tržišta Makedonije i Grčke  |  Trivit preuzeo postrojenja pekare Alimpije   |  Poziv proizvođačima piva  |  Pernod Ricard dodelio glavnu nagradu  |  Sud priznao oko pet milijardi evra potraživanja poverilaca Agrokora  |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Gomex planira otvaranje 30 novih prodavnica   |   ||
   

KAMPANJA: Heineken radionica na FON-u

15.12.2017
U okviru globalne Heineken kampanje „When you drive, never drink", studentima Fakulteta organizacionih nauka su predstavljeni rezultati međunarodnog istraživanja koje je ova kompanija sprovela u deset zemalja sveta.
 

 
Studenti su imali priliku i da učestvuju u različitim edukativnim aktivnostima koje je za njih pripremila kompanija Heineken Srbija – da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, kao i da provere brzinu svojih refleksa na specijalnoj BATAK Champion Reaction mašini kako to rade profesionalni vozači.

Činjenica je da mnogi faktori kao što su uticaj društva i kulture, svesti, trenutka u kom se nađemo utiču na problem vožnje pod dejstvom alkohola. Ne dozvolite da se lepo veče sa prijateljima pretvori u noćnu moru koja će vam promeniti živote. Naša je želja da predstavimo i kontinuirano promovišemo odgovornu konzumaciju kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju, izjavio je predstavnik kompanije Heineken Srbija Goran Stupar.

Posledice vožnje pod dejstvom alkohola, kao i realne primere iz saobraćaja prikazao je studentima predstavnik Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović.

Ekspert za medije i direktor za odnose sa klijentima u agenciji Golin Ivan Kleut
govorio je studentima o promociji odgovornog ponašanja u medijima.

Kompanija Heineken Srbija i Komitet za bezbednost saobraćaja uspešno su sproveli radionice o odgovornoj konzumaciji na četiri fakulteta Univerziteta u Beogradu - Fakultetu organizacionih nauka, Pravnom, Saobraćajnom i Ekonomskom.


Nazad
 


 
 
 
back to top