IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

Holandija: Heineken uvećao prihode u prošloj godini

12.02.2018
Kompanija Heineken je saopštila da je prošle godine ostvarila rast organskog prihoda za 5%, skokom vrednosti prodaje sa 20,8 milijardi evra u 2016. godini na 21,9 milijardi evra u 2017. godini.
 

Vrednost organskog operativnog profita uvećana je za 9,3%, na 3,8 milijardi evra.

Količinski rast prodaje zabeležen je na svim tržištima - zapadno-evropskom za 0,2%, na tržištima Afrike, bliskog istoka i istočne Evrope za 4,8%, u severnoj i južnoj Americi za 3,3% i azijsko-pacifičkoj regiji za 8,9%, posmatrano na godišnjem nivou.

U kompaniji kažu da je „zdrav rast" ostvaren na tržištu Evrope, pre svega u Italiji, Španiji, Francuskoj i Holadniji, zahvaljujući lansiranju bezalkoholnog piva Heineken 0.0.

Heineken 0.0 sada je dostupan na 16 tržišta i donosi rezultate „bolje od očekivanih", dok je Heineken Light, verzija sa manjim sadržajem alkohola, ostvarila jednocifreni rast.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top