IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Holandija: Heineken uvećao prihode u prošloj godini

12.02.2018
Kompanija Heineken je saopštila da je prošle godine ostvarila rast organskog prihoda za 5%, skokom vrednosti prodaje sa 20,8 milijardi evra u 2016. godini na 21,9 milijardi evra u 2017. godini.
 

Vrednost organskog operativnog profita uvećana je za 9,3%, na 3,8 milijardi evra.

Količinski rast prodaje zabeležen je na svim tržištima - zapadno-evropskom za 0,2%, na tržištima Afrike, bliskog istoka i istočne Evrope za 4,8%, u severnoj i južnoj Americi za 3,3% i azijsko-pacifičkoj regiji za 8,9%, posmatrano na godišnjem nivou.

U kompaniji kažu da je „zdrav rast" ostvaren na tržištu Evrope, pre svega u Italiji, Španiji, Francuskoj i Holadniji, zahvaljujući lansiranju bezalkoholnog piva Heineken 0.0.

Heineken 0.0 sada je dostupan na 16 tržišta i donosi rezultate „bolje od očekivanih", dok je Heineken Light, verzija sa manjim sadržajem alkohola, ostvarila jednocifreni rast.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top