IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 20.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

KONKURS: Heineken vodi na trku Formule 1

11.08.2017
Kompanija Heineken i menadžment Formule 1 postigli su sporazum o partnerstvu brenda Heineken na globalnom nivou. Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner Formule 1, kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship™). 
 

U to ime, Heineken je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji. 

Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim Idea, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku Formula 1 Gran Premio Heineken D`Italia 2017 u Monci. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja o iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga  na Heineken Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova, u periodu do 24. avgusta, moći će da osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava  3. septembra.

Osim nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.
 
Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo, izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer.

Nazad
 

 
 
 
back to top