IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 17.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |  Heineken ulaže u svoju fabriku u Jaenu  |  Maxi proslavio 17. rođendan sa kupcima  |  Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju  |  BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima  |   ||
   

KONKURS: Heineken vodi na trku Formule 1

11.08.2017
Kompanija Heineken i menadžment Formule 1 postigli su sporazum o partnerstvu brenda Heineken na globalnom nivou. Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner Formule 1, kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship™). 
 

U to ime, Heineken je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji. 

Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim Idea, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku Formula 1 Gran Premio Heineken D`Italia 2017 u Monci. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja o iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga  na Heineken Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova, u periodu do 24. avgusta, moći će da osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava  3. septembra.

Osim nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.
 
Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo, izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer.

Nazad
 

 
 
 
back to top