IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 18.10.2017 || Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Nelt najavio investicije od 15 miliona evra  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Gomex na premijeri serije "Senke nad balkanom"  |  Održana panel diskusija “Problemi i rešenja internet bezbednosti”  |  Novinari posetili kompaniju Aleva  |  Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba  |  Privreda za bržu realizaciju regionalnih projekata  |  Imlek predstavio prvo mleko za decu na našem tržištu  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |   ||
   

KONKURS: Heineken vodi na trku Formule 1

11.08.2017
Kompanija Heineken i menadžment Formule 1 postigli su sporazum o partnerstvu brenda Heineken na globalnom nivou. Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner Formule 1, kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship™). 
 

U to ime, Heineken je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji. 

Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim Idea, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku Formula 1 Gran Premio Heineken D`Italia 2017 u Monci. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja o iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga  na Heineken Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova, u periodu do 24. avgusta, moći će da osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava  3. septembra.

Osim nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.
 
Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo, izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer.

Nazad
 

 
 
 
back to top