IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

AKCIJA: Idea karavan obradovao mališane širom Srbije

18.12.2017
U okviru tradicionalne društveno odgovorne akcije „Volimo praznike jer volimo jedni druge", koja se sprovodi treću godinu zaredom i uz podršku poverenice za zaštitu ravnopravnosti Brankice Janković i poznatog glumca Bojana Perića, Idea karavan je posetio 23 grada širom Srbije i, sa više od 4.000 novogodišnjih paketića, ulepšao praznike mališanima koji se nalaze u domovima za nezbrinutu decu i dečijim bolnicama.
 

Ovaj karavan radosti je krenuo u svoju misiju 15. decembra, a već 17. decembra je stigao do svih mališana koji se nalaze u 40 institucija širom Srbije. Više od 2.000 zaposlenih je sa mnogo ljubavi lično učestvovalo u pakovanju paketića, kao i u njihovoj podeli i druženju sa najmlađima, kojima su u goste doveli Deda Mraza i organizovali novogodišnju predstavu. Radost koju su deca pokazala kada su ugledala Deda Mraza i zaposlene pokazala je koliko je ova akcija značajna, jer svako dete zaslužuje pažnju i ljubav, dodaju iz ovog trgovačkog lanca. 


Nazad
 


 
 
 
back to top