IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 18.01.2018 || Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |  Bivoda planira izvoz na tržišta Makedonije i Grčke  |  Trivit preuzeo postrojenja pekare Alimpije   |  Poziv proizvođačima piva  |  Pernod Ricard dodelio glavnu nagradu  |  Sud priznao oko pet milijardi evra potraživanja poverilaca Agrokora  |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Gomex planira otvaranje 30 novih prodavnica   |   ||
   

AKCIJA: Idea karavan obradovao mališane širom Srbije

18.12.2017
U okviru tradicionalne društveno odgovorne akcije „Volimo praznike jer volimo jedni druge", koja se sprovodi treću godinu zaredom i uz podršku poverenice za zaštitu ravnopravnosti Brankice Janković i poznatog glumca Bojana Perića, Idea karavan je posetio 23 grada širom Srbije i, sa više od 4.000 novogodišnjih paketića, ulepšao praznike mališanima koji se nalaze u domovima za nezbrinutu decu i dečijim bolnicama.
 

Ovaj karavan radosti je krenuo u svoju misiju 15. decembra, a već 17. decembra je stigao do svih mališana koji se nalaze u 40 institucija širom Srbije. Više od 2.000 zaposlenih je sa mnogo ljubavi lično učestvovalo u pakovanju paketića, kao i u njihovoj podeli i druženju sa najmlađima, kojima su u goste doveli Deda Mraza i organizovali novogodišnju predstavu. Radost koju su deca pokazala kada su ugledala Deda Mraza i zaposlene pokazala je koliko je ova akcija značajna, jer svako dete zaslužuje pažnju i ljubav, dodaju iz ovog trgovačkog lanca. 


Nazad
 


 
 
 
back to top