IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Nemačka: Iglo smrznuto povrće i riba uvećali prodaju za 15 odsto

14.05.2018
Proizvođač smrznute hrane Iglo izvestio je o rastu prodaje u Nemačkoj za 15,3 odsto tokom prošle godine.
 
 
 
U kompaniji kažu da rast prodaje pripisuju velikoj potražnji za povrćem, pre svega Blubb spanaćem i ribom (zahvaljujući promociji ribljeg petka uz pomoć maskote Kapt’n iglo). Poređenja radi, ukupno tržište smrznute hrane u Nemačkoj poraslo je tokom 2017. za svega 1,7 odsto.
 
Kompanija, koju je 2015. godine preuzeo Nomad Foods, kaže da je sprovela niz strateških promena kako bi uvećala tržišni udeo.
 
Nomad Foods grupa prisutna je u 13 evropskih zemalja sa svojim brendovima Iglo, Findus i Birdseye. U protekloj fiskalnoj godini ostvarila je organski rast za 4 odsto, a neto vrednost ostvarene prodaje dostigla je 2 milijarde evra.
 
Multimilionska investicija u fabriku za preradu povrća u gradu Munsterland omogućila je dupliranje proizvodnih kapaciteta, saopšteno je iz kompanije, uz podsetnik da u Nemačkoj imaju još jedan proizvodni pogon za smrznutu ribu, u Bremerhavenu, i da zapošljavaju oko 1.450 ljudi u zemlji.
 
Kompanija je u aprilu završila preuzimanje proizvođača Green Isle Foods, vlasnika pizza brenda Goodfellas, za 230 miliona evra u kešu.
 
Izvor: esmmagazine


Nazad
 




 
 
 
back to top