IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

EKSKLUZIVNO: InStore na sajmu Brand licensing Europe

11.10.2017
InStore magazina ima svog predstavnika na zanimljivom sajmu koji se ovih dana odvija u Londonu.
 

 
Brand licensing Europe je najveći evropski sajam licenci, industrije koja je zadnjih godina u stalnom porastu.
 
Na sajmu se mogu sresti razni likovi iz crtaća, filmova ili stripova koji se smeše sa svojih štandova pa sve izgleda razigrano… S druge strane osoblje u poslovnoj odeći podseća da je reč ipak o poslu.
 
 
 
Licenciranje proizvoda uvažen je način saradnje između robnih marki i licence s kojim se dodaje dodatna vrednost proizvodima, a istovremeno se proširuje obim licence izvan osnovne kategorije.
 
Industrija licence u 2016. godini je porasla 4,4% i prvi put je premašila globalnu vrednost od 201,6 milijardi funti. Većina tog prometa ostvaruje se u Severnoj Americi i zapadnoj Evropa, dok države iz istočnog dela Evrope malo zaostaju, što treba shvatiti kao izazov, jer otvara prostor novim prilikama.



Nazad
 


 
 
 
back to top