IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

EKSKLUZIVNO: InStore na sajmu Brand licensing Europe

11.10.2017
InStore magazina ima svog predstavnika na zanimljivom sajmu koji se ovih dana odvija u Londonu.
 

 
Brand licensing Europe je najveći evropski sajam licenci, industrije koja je zadnjih godina u stalnom porastu.
 
Na sajmu se mogu sresti razni likovi iz crtaća, filmova ili stripova koji se smeše sa svojih štandova pa sve izgleda razigrano… S druge strane osoblje u poslovnoj odeći podseća da je reč ipak o poslu.
 
 
 
Licenciranje proizvoda uvažen je način saradnje između robnih marki i licence s kojim se dodaje dodatna vrednost proizvodima, a istovremeno se proširuje obim licence izvan osnovne kategorije.
 
Industrija licence u 2016. godini je porasla 4,4% i prvi put je premašila globalnu vrednost od 201,6 milijardi funti. Većina tog prometa ostvaruje se u Severnoj Americi i zapadnoj Evropa, dok države iz istočnog dela Evrope malo zaostaju, što treba shvatiti kao izazov, jer otvara prostor novim prilikama.



Nazad
 


 
 
 
back to top