IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

Nemačka: Izlagači na Anugi očekuju nova tržišta i partnere

10.10.2017
Predstavnici firmi iz Srbije koje svoje proizvode izlažu na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije Anuga 2017, od 7. do 11. oktobra u Kelnu, zadovoljni su učešćem i organizacijom nastupa na ovoj manifestaciji i očekuju nove poslove i partnere.
 

 
Kako podsećaju iz Privredne komore Srbije (PKS), u zajedničkoj organizaciji sa Razvojnom agencijom Srbije (RAS), na sajmu se predstavlja 21 kompanija na dva nacionalna štanda.
   
Aleksandar Marković, izvršni direktor kompanije ITN Grupa, ističe da ta kompanija već pet godina učestvuje na sajmu u Kelnu i uz podršku PKS plasira proizvode na tržištu Nemačke. Veliki je interes za proizvode iz našeg asortimana zamrznutog voća, a poseban značaj za našu kompaniju imaju kontakti ostvareni na sajmu. Osim toga što proširujemo saradnju sa nemačkim partnerima, otvaramo i nova tržišta, kao što su indijsko, japansko, južnokorejsko. Saradnja i podrška Privredne komore Srbije u protekle četiri godine je izvanredna, kazao je Marković i dodao da PKS, osim što finansijski podržava nastup kompanija, doprinosi unapređenju konkurentnosti izvoznika iz Srbije.

Boris Obradović, direktor i vlasnik firme Laki iz Arilja, smatra da je učešće na sajmovima, a posebno Anugi, veoma značajno za svakog izvoznika iz Srbije. Već petu godinu nastupamo na ovom sajmu sa PKS, a učešće na sajmovima veoma je bitno za kompanije, jer obezbeđuje prisutnost na evropskom tržištu, istakao je Obradović.

I Milena Cvetić, direktor firme Master Fruits, podseća da kompanija već godinama izlaže na sajmovima u organizaciji PKS-a, ocenjujući da je to jedan od najznačajnijih vidova prezentacije. Svake godine napravimo dodatne izvozne poslove i jako je bitno da imate kontinuitet u prezentaciji na sajmovima i unapređujete izvoz. Već smo ostvarili nekoliko značajnih kontakata i očekujemo da ćemo naći nova izvozna tržišta, istakla je Cvetić, ukazujući na veliku podršku Komore u unapređenju izvoznih poslova.

Na sajmu Anuga imamo priliku da se sretnemo i upoznamo sa najvećim svetskim kupcima, da promovišemo svoje proizvode. Interesovanje je veliko i već smo imali desetak vrlo značajnih kontakta, rekla je Ksenija Petrović, brend menadžer u kompaniji Pionir.

Mile Kocić, vlasnik kompanije Yumis, koja već tradicionalno izlaže na sajmu u Kelnu i izvozi u više od 20 zemalja, očekuje nove velike poslove kako na tržištu Evrope tako i na drugim kontinentima. Kako objašnjava, ohrabruje velika posećenost štandova PKS-a, kao i to što su izlagači prisutni u dve hale. Sudeći po prvim rezultatima i sastancima može se reći da će biti veoma uspešan nastup kompanija koje su prisutne na sajmu u Kelnu, ukazao je Kocić.

Za Miloša Mijovića, predstavnika kompanije za preradu voća i povrća Flora, koja posluje u sastavu PIK Bečeja, odnosno MK Grupe, sajam u Kelnu je odlična prilika da se upoznaju nove kompanije, poslovni partneri i uspostavi saradnja sa novim tržištima. Mnogo nam znači podrška PKS koja je u nacionalnom paviljonu organizovala veliki broj izlagača iz Srbije i aktivno organizuje B2B sastanke sa velikim kompanijama iz Evrope, pomaže uspostavljanju novih kontakta i osvajanju novih tržišta, ocenio je Mijović.


 
 





Nazad
 


 
 
 
back to top