IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 24.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Četiri zlatne medalje za Tikvešova vina  |  Održana promocija knjige prvog nepalskog milijardera Binod Čodrija, vlasnika Wai Wai nudli  |  Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%  |  Indijska kompanija Mahindra zainteresovana za voće iz Srbije   |  Kroger finalizovao prodaju 762 radnje EG Group-i  |  Gomex deo proslave Dana vojske u Zrenjaninu  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |   ||
   

AKCIJA: Jameson proslavio Dan Svetog Patrika

20.03.2018
Jameson irski viski obeležio je Dan svetog Patrika sa više od 500 svojih fanova, odabranih zvanica i niz interesantnih sadržaja u kojima su uživali svi gosti „Unlock your green" zabave, održane 17. marta, u beogradskom hotelu Mama Shelter.
 

 
Jameson irski viski obradovao je veliki broj svojih fanova jedinstvenom žurkom na koju su bili pozvani samo najverniji od njih, svi oni koji razumeju i dele filozofiju dobrog provoda na Jameson način.

Specijalno osmišljen tattoo studio, berbernica, soba za igrice, samo su deo sadržaja u kojima su uživali gosti Jameson žurke. Inspirisan Danom svetog Patrika, kroz simboliku zelene boje Jameson je oživeo pravi irski duh. Upravo zato, Jameson je odlučio da okupi svoje najvernije fanove u vidu ovog jednovečernjeg festivala koji slavi život otvorenog duha, pun slobode, spremnost za nove priče i uzbudljiva iskustva, a sve uz jedinstveno pitak ukus ovog trostruko destilovanog, najprodavanijeg irskog viskija na svetu,
saopšteno je iz kompanije Pernod Ricard, u čijem portfoliju se nalazi viski Jameson.


Nazad
 



 
 
 
back to top