IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

SAD: Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%

24.04.2018
Kimberly-Clark Corp, proizvođač Huggies pelena i Kleenex maramica, izvestio je o rezultatima prodaje boljim od očekivanih, vođenim proizvodima za ličnu negu.
 
 
 
Neto prihod pao je sa 563 na 93 miliona dolara jer je kompanija izdvojila 577 miliona dolara za restrukturiranje poslovanja.
 
Prodaja je porasla za 5 odsto, na 4,73 milijarde dolara u prvom zromosečju 2018, zaključno sa 31. martom, što je više od prognoziranih 4,6 milijardi dolara.
 
Organska prodaja porasla je za 2 odsto, a glavni nosilac rasta bilo je tržište severne Amerike, na kom je zabeležen rast od 3 odsto.
 
Izvor: kamcity

Nazad
 




 
 
 
back to top