IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

SAD: Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%

24.04.2018
Kimberly-Clark Corp, proizvođač Huggies pelena i Kleenex maramica, izvestio je o rezultatima prodaje boljim od očekivanih, vođenim proizvodima za ličnu negu.
 
 
 
Neto prihod pao je sa 563 na 93 miliona dolara jer je kompanija izdvojila 577 miliona dolara za restrukturiranje poslovanja.
 
Prodaja je porasla za 5 odsto, na 4,73 milijarde dolara u prvom zromosečju 2018, zaključno sa 31. martom, što je više od prognoziranih 4,6 milijardi dolara.
 
Organska prodaja porasla je za 2 odsto, a glavni nosilac rasta bilo je tržište severne Amerike, na kom je zabeležen rast od 3 odsto.
 
Izvor: kamcity

Nazad
 




 
 
 
back to top