IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 21.01.2018 || Migros ostaje lider, u online kanalu najviši skok  |  Agraru subvencije od 1. marta  |  Slabiji rezultati Carrefoura  |  Srpska fabrika stakla ponovo u stečaju  |  Belgijanci piju najviše, Srbi na 12. mestu  |  Druga hala EyeMaxx logističkog centra u funkciji od aprila  |  Plodine otvorile 81. prodajni centar  |  Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |   ||
   

Makedonija: Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja

12.01.2018
Od početka godine, firma Kolid S Team je ekskluzivni uvoznik i distributer proizvoda kompanije Belje, među kojima je na tržištu najpoznatiji krem sir ABC.
 

 
Kako su iz kompanije izjavili za InStore, saradnja sa Agrokorom je počela odavno, sa izvozom brenda Sunday u markete Konzum i Mercator. Otuda je proizašla ponuda da Kolid S Team preuzme distribuciju proizvoda Belja, kompanije koja je deo Agrokora od 2005. godine.

Imali smo i ranije ponudu, ali nismo bili spremni da je prihvatimo zbog već širokog portfolija koji ima naša distribucija. Otvaranjem nove, četvrte divizije, stvorio se prostor za uključivanje i proizvoda kompanije Belje, izjavili su iz firme Kolid S Team.

Dugoročni ugovor koji je potpisan podrazumeva potpuno novu strategiju za marketing i prodaju, u poređenju sa dosadašnjom.

Naša očekivanja su u skladu sa očekivanjima principala, a ona su da promena distribitera dovede do povećanja prodaje proizvoda Belja na makedonskom tržištu, rekli su iz kompanije.

Nazad
 


 
 
 
back to top