IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 19.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

BiH: Kompanija Vitamin na sajmu u Mostaru

17.04.2018
Kompanija Vitamin, predstavila se na ovogodisnjem, 21. Međunarodnom sajmu privrede u Mostaru, na nacionanom štandu Srbije u organizaciji Privredne komore Srbije, sa ciljem da unapredi regionalne veze, kao i da otvori put ka novim tržištima regiona.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, predtavljen je celokupni asortiman proizvoda, Horgoška mlevena začinska paprika, Horgoški začin, dodaci jelima Alas, Horgoški gulaš, Paprika i sarma, Roštilj, Italiano, dehidrirane supe, sitni zacini, puding, sladoled i ostali proizvodi.

Veoma smo zadovoljni nastupom na sajmu u Mostaru, mislimo da je ovo pravo mesto da se učvrste kontakti i otvore putevi ka novim tržištima. Imamo vrlo kvalitetne proizvode, Horgošku papriku koja je lider, a prate je i svi ostali naši proizvodi. Imamo potencijal da unapredimo asortiman prema zahtevima koji dolaze sa stranih tržišta. Moderno uredjen štand privukao je pažnju posetilaca, što je u današnje vreme nezaobilazan deo nastupa na sajmovima,
rekao je Ljubiša Lukić, menadžer marketinga kompanije.

Vitamin je ispunio svoje ciljeve i nastavlja sa prodorom na regionalna i svetska tržišta, što je deo strategije razvoja kompanije,
poručili su iz kompanije.

Nazad
 




 
 
 
back to top