IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 24.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Četiri zlatne medalje za Tikvešova vina  |  Održana promocija knjige prvog nepalskog milijardera Binod Čodrija, vlasnika Wai Wai nudli  |  Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%  |  Indijska kompanija Mahindra zainteresovana za voće iz Srbije   |  Kroger finalizovao prodaju 762 radnje EG Group-i  |  Gomex deo proslave Dana vojske u Zrenjaninu  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |   ||
   

BiH: Kompanija Vitamin na sajmu u Mostaru

17.04.2018
Kompanija Vitamin, predstavila se na ovogodisnjem, 21. Međunarodnom sajmu privrede u Mostaru, na nacionanom štandu Srbije u organizaciji Privredne komore Srbije, sa ciljem da unapredi regionalne veze, kao i da otvori put ka novim tržištima regiona.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, predtavljen je celokupni asortiman proizvoda, Horgoška mlevena začinska paprika, Horgoški začin, dodaci jelima Alas, Horgoški gulaš, Paprika i sarma, Roštilj, Italiano, dehidrirane supe, sitni zacini, puding, sladoled i ostali proizvodi.

Veoma smo zadovoljni nastupom na sajmu u Mostaru, mislimo da je ovo pravo mesto da se učvrste kontakti i otvore putevi ka novim tržištima. Imamo vrlo kvalitetne proizvode, Horgošku papriku koja je lider, a prate je i svi ostali naši proizvodi. Imamo potencijal da unapredimo asortiman prema zahtevima koji dolaze sa stranih tržišta. Moderno uredjen štand privukao je pažnju posetilaca, što je u današnje vreme nezaobilazan deo nastupa na sajmovima,
rekao je Ljubiša Lukić, menadžer marketinga kompanije.

Vitamin je ispunio svoje ciljeve i nastavlja sa prodorom na regionalna i svetska tržišta, što je deo strategije razvoja kompanije,
poručili su iz kompanije.

Nazad
 



 
 
 
back to top