IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 18.01.2018 || Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |  Bivoda planira izvoz na tržišta Makedonije i Grčke  |  Trivit preuzeo postrojenja pekare Alimpije   |  Poziv proizvođačima piva  |  Pernod Ricard dodelio glavnu nagradu  |  Sud priznao oko pet milijardi evra potraživanja poverilaca Agrokora  |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Gomex planira otvaranje 30 novih prodavnica   |   ||
   

KONFERENCIJA: Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju

12.12.2017
Na osmoj tradicionalnoj konferenciji o društveno odgovornom poslovanju, CSR Forumu kompanije članice još jednom su izrazile posvećenost održivom razvoju i odgovornom poslovanju.
 

 
Broj kompanija u Srbiji koje integrišu CSR principe u strategiju poslovanja i razvijaju strateške CSR programe je iz godine u godinu sve veći. Kompanije su posvećene i ispunjenju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija i u svoje aktivnosti uključuju one koje se tiču ispunjenja ciljeva: kvalitetnog obrazovanja, dobrog zdravlja i blagostanja za sve, inkluzivnog i održivog ekonomskog rasta, rodne ravnopravnosti i okončanja gladi i siromaštva, kazao je Neven Marinović, izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje.

Kako je saopšteno, na konferenciji je istaknuto i da mediji treba da budu otvoreniji za praćenje društveno odgovornih inicijativa kompanija kako bi doprineli širenju dobrih korporativnih praksi u Srbiji.  

Primer praksi društveno odgovornog poslovanja u Holandiji srpskoj publici predstavila je i Bernedine Bos iz CSR Holandija, poručivši da su transformativni biznis modeli budućnost u društveno odgovornom poslovanju, te da je uključivanje održivnih principa u lanac nabavke kompanije veoma značajno za njihov dalji razvoj.

Odgovornost u lancu nabavke bila je i tema jednog od panela konferencije, gde su srpske kompanije predstavile svoje prakse u ovom polju i pokazale značajan napredak i unapređenje u procesima koji su sve više inkluzivni ka malim i socijlanim preduzećima, a velike kompanije i zajednički razvijaju društveno odgovorne prakse sa svojim dobavljačima.

Kompanije u Srbiji posvećene su i stvaranju programa radi pospešivanja zapošljivosti mladih i samo u toku prošle godine članice Foruma kreirale su 3.706 novih prilika za prakse, obuke i treninge mladih koji su im pomogli u razvijanju veština i kompetitivnosti na tržištu rada.

Anna Mamalaki iz Titan Cement predstavila je programe podrške velike evropske kompanije, ali i ciljeve evropske inicijative Pakt za mlade, čiji je Forum za odgovorno poslovanje nacionalni partner za Srbiju.

Ovom prilikom predstavljena je i publikacija Preporuke za unapređenje Zakona o zapošljavanju i profesionalnoj rehabilitaciji osoba sa invaliditetom, kao i primeri dobre prakse kompanija u ovom domenu.
 
Dodeljene nagrade za korporativno volontiranje po sedmi put

Nagradu za korporativno volontiranje, dodeljuju Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv s ciljem da se nagrade i promovišu one kompanije koje ulažu u lokalnu zajednicu kroz lično angažovanje svojih zaposlenih, razvijajući konstruktivna partnerstva sa organizacijama i institucijama u lokalnoj zajednici.

Nagrada za korporativno volontiranje uspostavljena je 2011. godine u saradnji sa međunarodnim partnerima CSR Europe i BITC u sklopu obeležavanja evropske godine volontiranja, kao deo šire inicijative koja je realizovana u 23 evropske zemlje.

Među dobitnicima su se i ove godine našle kompanije iz sektora robe široke potrošnje:

„Najbolji volonterski program” - Atlantic Grupa za Srbiju za program za  „Dan vrednosti"

„Razvoj zaposlenih” - Coca-Cola HBC Srbija za program ”Coca-Cola klub volontera”

„Najbolja volonterska akcija” - Bambi a.d. za program "Bambi karavan”

Među nagrađenima je i agencija Direct media a.d. za program ”Dečije selo: Amfiteatar u bojama duge”, koja je dobila nagradu „Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici".
 




Nazad
 


 
 
 
back to top