IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Slovenija: Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%

24.05.2018
Trgovački lanac Mercator povećao je u prvom tromesečju ove godine prihod od prodaje za 1,3 posto u odnosu na prvi lanjski kvartal, dok mu je bruto dobit (EBITDA) iznosila 25,8 miliona evra, što je 36,5 posto više nego u istom periodu 2017, objavila je u slovenačka kompanija, u većinskom vlasništvu Agrokora.
 

 
Krajem prošlog meseca, Mercator je objavio da je lani, po prvi put od 2011. godine, povećao čisti prihod od maloprodaje koji je porastao za 2,5 posto, na 1,6 milijardu evra. Uprkos tome, kompanija je za prošlu godinu prijavila gubitak od 184,4 miliona evra, zbog ispravki vrednosti svojih nekretnina, odnosno jednokratnog smanjenja njihove procenjene vrednosti.

Direktor Mercatora Tomislav Čizmić izjavio je da poslovni rezultat, koji znatno nadmašuje lanjski, odražava novu poslovnu strategiju.

Uveli smo nov koncept trgovina, nastavljamo s njihovim renoviranjem i jačamo konkurentnost usluga, a prilagodili smo i prodajni asortiman, u prvom redu ponudom svežih i lokalnih proizvoda za kojima je najveća potražnja, naveo je Čizmić u saopštenju za javnost.

Osim toga, dodao je, Mercator i u ovoj godini uredno ispunjava sve obveze prema bankama i poslovnim partnerima. Usmerenost Grupe Mercator ostaje na osnovnoj delatnosti poslovanja, pri čemu je ključni cilj nastavak poboljšanja profitabilnosti.
  
Spremni za preuzimanje dela Tuševih trgovina

U trgovini će se događati konsolidacija,
izjavio je ranije predsednik uprave Mercatora Tomislav Čizmić, koji je prvi put javno rekao da je Mercator zainteresovan za preuzimanje između 50 i 80 Tuševih trgovina. Kako je najavio, trgovine bi uzeli u najam.
 
 

Nazad
 




 
 
 
back to top