IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Francuska: L'Oréal snažan u četvrtom tromesečju

12.02.2018
Prihod u poslednjem kvartalu porastao je za 5,5% na uporednoj osnovi, saopšteno je iz kozmetičke kompanije sa sedištem u Parizu, sa luksuznim proizvodima kao predvodnicima rasta šesto tromesečje zaredom.
 

To je iznad očekivanog rasta od 4,9%, koliko su predvideli analtičari.

U kompaniji kažu da je globalni rast prodaje luksuznih preoizvoda, pre svih Lancome brenda, donekle nadomestio slabiji rast u diviziji kozmetičkioh proizvoda široke potrošnje, koji predstavljaju gotovo polovinu ukupne prodaje.

Potrošačima koji su ranije kupovali Garnier šampone i L'Oréal Paris noćne kreme u drogerijama sad pažnju privlače i manje poznati brendovi, dok, sa druge strane, L'Oréal Luxe ostvaruje "spektakularan rast, naročito u Aziji”, izjavio je izvršni direktor kompanije Jean-Paul Agon.

Prodaja u luksuznoj diviziji L'Oréala skočila je za 9,8% u četvrtom, prazničnom tromesečju, slede potrošački segment sa rastom od 3% i profesionalne linije za salone sa rastom za 2%.

Celogodišnji operativni profit porastao je za 3%, na 4,7 milijardi evra, a kompanija je izvestila i o rekodrnoj vrednosti operativne margine za 18%.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top