IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 21.05.2018 || Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |  Zaječarsko uspešno u obnovi Narodnog muzeja  |  Tri priznanja za New Moment PR  |  Beograd dobija sajam visokokvalitetne hrane  |   ||
   

Francuska: Les Mousquetaires ulaže u lanac organskih radnji

12.01.2018
Treći najveći trgovac u Francuskoj Les Mousquetaires Intermarché, uzeo je manjinski udeo u lancu organskih radnji udruženih pod imenom Les Comptoirs de la Bio.
 

 
Mreža od 141 radnje zabeležila je procenjeni promet od 220 miliona evra u 2016. godini.

Kako je protumačeno, ovo partnerstvo bi trebalo da omogući članicama Intermarché-a pristup Les Comptoirs de la Bio konceptu. Ovo bi trebalo da bude pokretačko gorivo za dalji rast lanca organskih radnji, dok će sa druge strane omogućiti vlasnicima Intermarché-a ulazak u najbrže rastući segmet organske hrane u Francuskoj.

Za Les Mousquetaires, rad u dva komplementarna pristupa trgovanju organskim proizvodima, stvara realne ravojne mogućnosti za vlasnike, izjavio je Didier Duhaupand, predsednik kompanije Les Mousquetaires.    
 
Vest i foto: www.retailytics.com
 

Nazad
 




 
 
 
back to top