IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 29.06.2017 || Ambalaža koja menja boju ako je hrana pokvarena  |  Usaglašen "protokol pet" o olakšanoj trgovini robama  |  I pšenica u pasti sa oznakom "Made in Italy"  |  Philip Morris International udvostručava ulaganje u pogon za proizvodnju patrona  |  Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Fondacija Univerexport i projekat Besplatan rukometni kamp Bogdan Rodić  |  Smithfield Foods i konačno preuzeo poljsku mesnu kompaniju  |  Fridman kupio najveći britanski lanac zdrave hrane Holland & Barrett  |  Costco otvorio prvu trgovinu u Francuskoj  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |   ||
   

SLOVENIJA: Lidl će smanjiti nivo šećera i soli

14.06.2017
Lidl Slovenija obavezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome cilju če ići postupno i u bliskoj saradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti, kako bi što više približio važnost zdrave ishrane s manje šećera i soli, te na taj način aktivno učestvovao u prevenciji bolesti koje su s tim povezane.
 


Lidl Slovenija već je pre nekoliko godina uveo različite mere kojima je podsticao smanjivanje dodatnog šećera i soli.
 
Jedan od primera dobre prakse u tom području je Lidlova mesna privatna robna marka Sveže meso, koja sada sadrži stopostotno mleveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije sarađuje i u podizanju svesti o zdravoj ishrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primera radi - manja količina masnoće, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i slično). 

Nazad
 



 
 
 
back to top