IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 17.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |  Heineken ulaže u svoju fabriku u Jaenu  |  Maxi proslavio 17. rođendan sa kupcima  |  Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju  |  BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima  |   ||
   

SLOVENIJA: Lidl će smanjiti nivo šećera i soli

14.06.2017
Lidl Slovenija obavezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome cilju če ići postupno i u bliskoj saradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti, kako bi što više približio važnost zdrave ishrane s manje šećera i soli, te na taj način aktivno učestvovao u prevenciji bolesti koje su s tim povezane.
 


Lidl Slovenija već je pre nekoliko godina uveo različite mere kojima je podsticao smanjivanje dodatnog šećera i soli.
 
Jedan od primera dobre prakse u tom području je Lidlova mesna privatna robna marka Sveže meso, koja sada sadrži stopostotno mleveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije sarađuje i u podizanju svesti o zdravoj ishrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primera radi - manja količina masnoće, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i slično). 

Nazad
 


 
 
 
back to top