IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 17.10.2017 || Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Prijave za oktobarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |  Top tri trgovinska lanca   |  Vinag prodat za skoro dva miliona evra   |  Gomex od danas i u Vinči  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Održana Nilsen konferencija The Science Behind What’s Next  |  Rast investicija u nekretnine, dominira sektor maloprodaje  |  Pekarski proizvodi iz celog sveta na Anuga Bread and bakery  |  InStore na sajmu Brand licensing Europe  |  Otvorene prve tri Idea Organic prodavnice  |  Najveći svetski proizvođači mesa na Anugi  |   ||
   

SLOVENIJA: Lidl će smanjiti nivo šećera i soli

14.06.2017
Lidl Slovenija obavezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome cilju če ići postupno i u bliskoj saradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti, kako bi što više približio važnost zdrave ishrane s manje šećera i soli, te na taj način aktivno učestvovao u prevenciji bolesti koje su s tim povezane.
 


Lidl Slovenija već je pre nekoliko godina uveo različite mere kojima je podsticao smanjivanje dodatnog šećera i soli.
 
Jedan od primera dobre prakse u tom području je Lidlova mesna privatna robna marka Sveže meso, koja sada sadrži stopostotno mleveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije sarađuje i u podizanju svesti o zdravoj ishrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primera radi - manja količina masnoće, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i slično). 

Nazad
 


 
 
 
back to top