IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Rumunija: Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu

23.02.2018
Schwarz Group je tržišni lider u Rumuniji, gde posluje pod banerima Kaufland i Lidl. Prema podacima Lebensmittel Zeitunga za 2017. godinu, grupa ima dvostruko veći tržišni udeo (27,3%) od Carrefoura, drugog po veličini lanca u zemlji.

Lidl je najavio osnivanje IT centra u Bukureštu, koji će, kao ogranak Lidl Digital obezbeđivati e-commerce i menadžment rešenja za digitalne platforme diskontnih banera u više od 30 zemalja u kojima Schwartz grupa posluje.

U informaciono - tehnološkom centru, koji počinje sa radom sledećeg meseca, biće zaposleno više od 100 divelopera i konsultanata specijalizovanih za SAP, Hybris i Java sisteme, kao i za softvere Scrum Masters, Business Analysts i Application Managers.  

Lidl Digital, sa centrom u Berlinu, više od deset godina radi na razvoju modela online poslovanja, a IT centri su pre Bukurešta otvoreni u Barseloni i Sofiji.

Sa 20 miliona stanovnika, Rumunija je druga po veličini zemlja Evropske unije, iza Poljske, ali po oceni analitičara, sa daleko većim potencijalom za ritejl kanal u odnosu na poljsko tržište, koje je prezasićeno diskonterima.

Izvor: www.lebensmittelzeitung.net


Nazad
 




 
 
 
back to top