IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

FMCG RADIONICE I TRENINZI: Marketing - Prodaja - Upravljanje timom

18.12.2017

Savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova, kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način


Predavač: Darko Lukić, samostalni konsultant

 
KOME JE NAMENJENA
brend menadžerima
senior brend menadžerima
marketing menažerima

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE

   • kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
   • saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
   • savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
   • pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
   • savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
   • otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
   • saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
   • savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu



Predavač: Patrik Zupančič, CEO, Promo.fil Slovenia

 
KOME JE NAMENJENA
predstavnicima prodaje (komercijalistima)

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE

Polaznici se upoznaju sa teorijom i praksom aktivne prodaje - ciljevima, ulogom prodavca i kriterijumima uspešnosti. Ova radionica će vam pomoći da vešto identifikujete stilove ponašanja sagovornika, ali i da unapredite prezentacijske veštine i ostvarite definisane ciljeve.

Takođe ćete unaprediti svoja trenutna znanja i veštine u vezi sa category management-om i merchandising-om kao osnovnim procesom upravljanja kategorijama proizvoda.


Otvorite um za nova saznanja koja možete lako i praktično primeniti u svakodnevnoj praksi i naučite da pravilno usmerite svoje emocije i time učinite svoj tim još produktivnijim!


Predavači: Tijana Donić Kovačević i Stanislava Nestorović, treneri i psihodinamski konsultanti

 
KOME JE NAMENJENA
vođama manjih i većih timova
rukovodiocima
HR menadžerima

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE

• Pristupite vo‰đenju tima na sasvim drugačiji način
• Naučite kako da vidite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive
• Naučite tehnike koje će vam pomoći u fokusiranju i stvaranju ravnoteže
• Usvojite praktične tehnike asertivnog ponašanja koje će unaprediti vaš odnos sa članovima tima
• Otkrijte koja vas neproduktivna uverenja usporavaju u ostvarenju ciljeva i promenite ih
• Radite u interaktivnom okruženju, slobodnom za otvorenu diskusiju
• Trajnije razvijte svoje veštine i uticaj na svoj tim bez obzira na aktuelne okolnosti



Radionica kreirana za potrebe vaše kompanije - za unapređenje znanja i veština koje možete primeniti već sutradan


Predavač: Davorka Biondić Vince, trener pregovaranja

KOME JE NAMENJENA

Osobama zaduženim za godišnje pregovore sa trgovcima u korporacijama i malim i srednjim preduzećima, a imaju:
- ograničenu obuku u pregovorima
- imali su prethodnu obuku i žele da unaprede svoje veštine i tehnike

 
CILJEVI RADIONICE

Nakon ovog treninga reći ćete tačno ono što ste želeli da kažete, na miran i staložen način i pomoći sagovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova.
Svrha ovog treninga je podizanje lične kompetentnosti u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, kao i kako od protivnika stvoriti saradnika.


Ova intenzivna i aktuelna dvodnevna radionica će vam omogućiti znatno unapređenje znanja i razumevanja digitalnih medija u cilju postizanja efikasnije komunikacije sa kupcima, zaposlenima i poslovnim partnerima.


Predavač: Aleksander Mitrovič, samostalni konsultant

 
KOME JE NAMENJENA
brend menadžerima
senior brend menadžerima
marketing menažerima

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE

 

• razumevanje nove uloge marketinga u digitalnom dobu
• saznajte kako je digital promenio marketing
• savladajte veštine uspešnog vođenja digitalnih projekata i njihovu integraciju u postojeće
• savladajte oblikovanje uspešne strategije za brendove koristeći digitalne platforme
• savladajte kvalitetno upravljanje krizama na društvenim mrežama
• otkrijte kako uspešno ispričati priču o brendu koristeći digitalne platforme
• savladajte kreiranje efikasnog sadržaja koji povećava angažman korisnika
• savladajte efikasnu integraciju online i offline komunikacije
• naučite principe oglašavanja na pretraživaču i kriterijume optimizacije
 


Nazad
 


 
 
 
back to top