IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 22.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Ekonomisti u 2018. očekuju veći jaz u spoljnoj trgovini  |  Suština je u kreiranju iskustva i povezivanju potrošača  |  Dokapitalizacija kompanije Victoria Group  |  Prilepska pivarnica beleži dobit  |  Kartice lojalnosti kompanije Gomex  |  Migros ulaže u uvođenje rashladnih ormarića  |  New Moment jedini dobitnik Epica nagrada u celom regionu  |  Palenta iz Mitrosrema uskoro bi mogla u Rusiju   |  Sutra počinje Sajam etno hrane i pića   |  Žito luks beleži značajan rast  |  Županijski sud u Zagrebu odbio žalbu Todorića  |  Rast proizvodnje kozmetičkih proizvoda  |  Počela izgradnja petog Stop Shop ritejl parka   |  Počela prva konferencija o crnogorskim autohtonim sortama vinove loze  |  Održan osmi Festival mladog vina Tikveš vinarije  |  Nagrada za projektni zadatak realizovan u Gomexu  |  Posledice visokih trgovačkih marži   |   ||
   

INB2B RADIONICE I TRENINZI: Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!

19.10.2017

 

 

DVODNEVNE RADIONICE ZA FMCG SEKTOR
Organizator: InStore magazin


 

MARKETING:
ostalo je još nekoliko mesta za oktobarski termin!

LIDERŠIP & PRODAJA:
Oktobarski termini su rasprodati.

  

 
PREUZMITE BROŠURE

MARKETING
LIDERŠIP
PRODAJA

Savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova, kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način!

Predavač: Darko Lukić, samostalni konsultant

 
KOME JE NAMENJENA
brend menadžerima
senior brend menadžerima
marketing menažerima

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE
• kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
• saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
• savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
• pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
• savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
• otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
• saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
• savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu

Otvorite um za nova saznanja koja možete lako i praktično primeniti u svakodnevnoj praksi i naučite da pravilno usmerite svoje emocije i time učinite svoj tim još produktivnijim!

Predavači:
Tijana Donić Kovačević i Stanislava Nestorović
,

treneri i psihodinamski organizacioni konsultanti

KOME JE NAMENJENA
vođama manjih i većih timova
menadžerima
HR menadžerima
rukovodiocima


CILJEVI RADIONICE
• Pristupite vo‰đenju tima na sasvim drugačiji način
• Naučite kako da vidite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive
• Naučite tehnike koje će vam pomoći u fokusiranju i stvaranju ravnoteže
• Usvojite praktične tehnike asertivnog ponašanja koje će unaprediti vaš odnos sa članovima tima
• Otkrijte koja vas neproduktivna uverenja usporavaju u ostvarenju ciljeva i promenite ih
• Radite u interaktivnom okruženju, slobodnom za otvorenu diskusiju
• Trajnije razvijte svoje veštine i uticaj na svoj tim bez obzira na aktuelne okolnosti

Da li i vi osećate da vas kupci kontrolišu i ucenjuju?
Prekršite pravila i ostvarite bolju prodaju!


Predavač: Dragan Vojvodić, CEO Sandler Systema

KOME JE NAMENJENA
profesionalcima u prodaji
menadžerima prodaje
vlasnicima malih i srednjih preduzeća
C nivou
 
CILJEVI RADIONICE
Učesnici će se upoznati sa magijom netradicionalne prodaje i svim što mogu da rade drugačije, a da im to neko nije pokazao. Predavač često pita svoje studente: Da li iskustvo može biti zamena za vrhunsko znanje? i poručuje: Čuvajte se zablude da imate 10 godina iskustva, a možda imate samo jednu koju ste ponavljali narednih devet!

Informacije, kotizacija i prijave

Za sve informacije o programu, kotizacijama i načinu prijave pošaljite upit navojislava@instore.rs

Vojislava Pešić, menadžer projekata
(011) 41 41 100, (011) 41 41 106

O organizatoru

Regionalna izdavačka kuća INB2B Media osnovana je 2011. godine, sa kancelarijama u Beogradu, Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu i Skoplju. U svom okrilju ima magazine InStore (mesečnik o sektoru robe široke potrošnje) i InHoreca (dvomesečno izdanje posvećeno sektoru ugostiteljstva), a ujedno je i organizator godišnjih regionalnih konferencija FMCG Summit i Marketing Summit, kao i profesionalonih
treninga i radionica u domenu FMCG industrije iz oblasti marketinga, prodaje, digitala i lideršipa.

Web: www.instore.rs
Web: www.in-horeca.com

Web: www.fmcg-summit.rs

Web: www.marketing-summit.rs

 
 
 

Nazad
 


 
 
 
back to top