IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

Hrvatska: Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb

23.04.2018
Prvi FMCG Marketing Summit predstavio je mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su keynote speakeri Matthew Brown, Retail Futurologist i Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant – koji su govorili o globalnim potrošačkim trendovima i budućnosti trgovine.
 

 
Današnje vreme zahteva izvrsnost i specijalizovanost. Odatle i ideja za ovaj Summit – temama i govornicima usko smo se usmerili na FMCG sektor, te se tako izdvojili u moru drugih marketinških konferencija. Okupili smo FMCG marketinšku elitu, a to je jasna poruka da je ovo što smo napravili potrebno tržištu, izjavila je Jelena Domović, urednik časopisa InStore Hrvatska.

FMCG sektor zaista je specifičan kad je reč o marketinškim alatima i online tehnikama koje treba savladati i implementirati u svakodnevno poslovanje. Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni učesnici, koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i interesovanjem učestvovali u konstruktivnim raspravama.  

FMCG Marketing Summit u Zagrebu, ukupno je 30. FMCG konferencija u organizaciji regionalnog magazina InStore, u BiH, Srbiji i Makedoniji.

Želja nam je da s ovog događaja svi učesnici ponesu znanja koja će im pomoći u daljem poslovanju, kako bi iskoristili sve svoje potencijale, ali i potencijale FMCG sektora. Nadam se da smo u tome i uspeli, izjavio je Aljoša Parotat, direktor magazina InStore HR.

Nazad
 




 
 
 
back to top