IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Hrvatska: Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb

23.04.2018
Prvi FMCG Marketing Summit predstavio je mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su keynote speakeri Matthew Brown, Retail Futurologist i Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant – koji su govorili o globalnim potrošačkim trendovima i budućnosti trgovine.
 

 
Današnje vreme zahteva izvrsnost i specijalizovanost. Odatle i ideja za ovaj Summit – temama i govornicima usko smo se usmerili na FMCG sektor, te se tako izdvojili u moru drugih marketinških konferencija. Okupili smo FMCG marketinšku elitu, a to je jasna poruka da je ovo što smo napravili potrebno tržištu, izjavila je Jelena Domović, urednik časopisa InStore Hrvatska.

FMCG sektor zaista je specifičan kad je reč o marketinškim alatima i online tehnikama koje treba savladati i implementirati u svakodnevno poslovanje. Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni učesnici, koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i interesovanjem učestvovali u konstruktivnim raspravama.  

FMCG Marketing Summit u Zagrebu, ukupno je 30. FMCG konferencija u organizaciji regionalnog magazina InStore, u BiH, Srbiji i Makedoniji.

Želja nam je da s ovog događaja svi učesnici ponesu znanja koja će im pomoći u daljem poslovanju, kako bi iskoristili sve svoje potencijale, ali i potencijale FMCG sektora. Nadam se da smo u tome i uspeli, izjavio je Aljoša Parotat, direktor magazina InStore HR.

Nazad
 




 
 
 
back to top