IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

PROMOCIJA: Metro obeležio godinu privatne robne marke

12.02.2018
Povodom obeležavanja godine privatne robne marke 9. februara, organizovan je gastro izazov i druženje sa predstavnicima medija u Metro HoReCa centru, a tom prilikom je predstavljena i Milica Aleksić, novi rukovodilac ovog centra. 
 
Njena ekspertiza i iskustvo u oblasti gastronomije stečeni su tokom dvadesetdvogodišnje karijere u beogradskim restoranima, kao i prilikom profesionalnih angažmana u Francuskoj i Italiji. Milica je postigla i značajan uspeh na raznim međunarodnim kulinarskim takmičenjima.

Metro posebnu pažnju posvećuje razvoju sopstvenih robnih marki, sa željom da partnerima u ugostiteljstvu ponudi najbolje i najkvalitetnije usluge i rešenja – među kojima su Metro Chef, Metro Professional i Metro Premium. Stavljajući na proizvode svoje ime, Metro potvrđuje da je garant kvaliteta i pouzdanosti, ali pre svega pouzdan partner u poslovanju, i ono što ovu kompaniju istinski izdvaja od ostalih, navode iz kompanije. 
 
Kako još navode, ključ uspešnog poslovanja kompanija vidi upravo u posvećenosti odnosu sa svojim kupcima, doprinoseći razvoju njihovog poslovanja. Širok asortiman izuzetno kvalitetnih proizvoda u potpunosti je prilagođen potrebama u ugostiteljstvu, kao i svim iskrenim poštovaocima hrane. Uz sopstvene robne marke, Metro u ponudi ima vrhunske proizvode, poput sveže ribe iz Severnog mora, jagnjetine sa Novog Zelanda, Peštera, takođe sve raznolikosti azijske kuhinje, bogatu paletu italijanskih proizvoda, kao i tradicionalne specijalitete sa našeg podneblja, dodaju oni. 



Nazad
 


 
 
 
back to top