IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Nemačka: Metro postigao ciljanu zaradu u prvom kvartalu 2017/18.

14.02.2018
Trgovački lanac Metro je u prvom kvartalu finansijske godine 2017/18. postigao porast like-for-like prodaje od 0,8% u poređenju sa prethodnom godinom, sa solidnim performansama u izazovnim tržišnim uslovima.
 
 
EBITDA, isključujući udele u zaradi od transakcija nekretninama, porasla je na 608 miliona evra sa 565 miliona evra u istom periodu prethodne godine. Zarada po akciji porasla je na 0,64 evra u poređenju sa prošlogodišnjih 0,34 evra.
 
Kako se navodi u saopštenju, Metro Veleprodaja isporuka i Realova online prodaja nastavljaju da beleže značajan rast: u prvom kvartalu 2017/18, prodaja putem isporuke u Metro Veleprodaji porasla je za više od 28% u poređenju s prethodnom godinom, dostižući udeo od 16% u ukupnoj prodaji. Realova online prodaja porasla je za oko 45%, na 2% u ukupnoj prodaji.
 
 
U prvom kvartalu 2017/18 postigli smo pozitivan razvoj u prodaji i EBITDA isključujući prihode od transkacija nekretninama, uprkos manjem broju prodajnih dana u odnosu na prethodnu godinu. Dodatno, na prihode Metro Veleprodaje posebno su uticali pad prodaje u Rusiji i negativni valutni efekti, rekao je Olaf Koch, predsednik Borda menadžera METRO AG. Sve u svemu, postigli smo našu ciljanu zaradu u prvom kvartalu i ostajemo posvećeni našim smernicama za finansijsku godinu 2017/18.


Poslovni razvoj u prvom tromesečju 2017/18

●    Like-for-like prodaja u METRO-u porasla za 0.8% u Q1 2017/18
●    Posebno, pozitivan razvoj like-for-like prodaje u METRO Veleprodaji i stabilan razvoj u Realu, uprkos niskom broju prodajnih dana
●    Porast prodaje od 1.5%u lokalnoj valuti
●    Zabeležena prodaja porasla za 0.2%, na €10.1 milijardi, uprkos primetnnim negativnim valutnim efektima
●    EBITDA isključujući udeo u zaradi od transkacija nekretninama dostigla je 608 miliona evra; porast je vođen odsustvom troškova koji se odnose na restukturiranje u Realu u poređenju s prethodnom godinom i sa jednokratnim prihodom u segmentu Ostali u tekućoj godini; na Metro Veleprodaju uticali događaji u Rusiji i valutni efekti
●    Bez udela u zaradi od transakcija nekretninama u Q1 2017/18; korespondentno udelu u prihodima od 43 miliona evra u prethodnoj godini, koji se prevashodno pripisuju transkacijama nekretninama u segmentu Ostali  
●    Finansijski rezultat je ukupno -39 miliona evra (Q1 2016/17: -54 miliona evra); poboljšanje se prevashodno duguje povoljnijem refinansiranju obveznice iz Q2 2016/17; drugi finansijski rezultati na prošlogodišnjem nivou
●    Zarada pre oporezivanja dostigla je 392 miliona evra;
●    Profit za period dostigao je 236 miliona evra
●    Zarada po akciji od 0,64 evra
●    Od datuma zaključenja kvartala 31. decembra 2017. godine, neto dug iznosio je 2,8 milijardi evra

Metro Veleprodaja

●    Like-for-like prodaja u Metro Veleprodaji porasla je za 1,0% uprkos negativnom uticaju kalendara usled nižeg broja radnih dana i odlaganja kineske Nove godine
●    Rast vođen svim segmentima osim Rusije
●    Prodaja u lokalnoj valuti skočila 2,3%
●    Zabeležena prodaja porasla za 0,6% na 8,1 milijardi evra; nepovoljan razvoj deviznih kurseva, posebno u Turskoj i Kini
●    Like-for-like prodaja u Nemačkoj porasla za 2,2%; zabeležena prodaja porasla za 1,6%
●    Like-for-like prodaja u zapadnoj Evropi, isključujući Nemačku, porasla za 0,7%: doprinos od strane skoro svih zemalja; zabeležena prodaja porasla za 5,7% na 2,9 milijardi evra, posebno usled akvizicije Pro à Pro
●    Like-for-like prodaja u Rusiji značajno opala za 8,9% nakon blago pozitivnog kvartala prošle godine; pad u lokalnoj valuti od 9,1%; zabeležena prodaja opala za 10,1%
 

Od početka finansijske 2017/18 godine, Metro predstavlja segment izveštaja o upravljanju Metro Veleprodajom na sledeći način: operativni segmenti prikazuju se kao Metro Veleprodaja Nemačka, Metro Veleprodaja zapadna Evropa (isključujući Nemačku), Metro Veleprodaja Rusija, Metro Veleprodaja istočna Evropa (isključujući Rusiju), Metro Veleprodaja Azija i Metro Veleprodaja Ostali/Konsolidacija. Segmentno izveštavanje po potrošačkim klasterima će biti prekinuto u budućnosti, navodi se u saopštenju.
 

 

 




Nazad
 




 
 
 
back to top