IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Bliski istok: Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"

20.04.2018
Mondelēz International najavio je otvaranje, kako je opisano, fabrike budućnosti, druge po redu, u zalivskoj državi Bahrein.
 
 
Kompanija je investirala oko 90 miliona dolara u tehnološki napredni pogon za proizvodnju biskvita, sa čijih će traka silaziti Oreo keks i Barni mekani biskvit, ali i služiti kao izvozni centar za tržišta Golfskog zaliva i pojedine afričke zemlje.
 
Time će, kako se navodi, biti smanjeni logistički troškovi. Fabrika je druga po vrednosti investicija koju je kompanija sprovela u Bahreinu u poslednjih deset godina.
 
U susednom, postojećem pogonu Kraft sirevi i Tang pića u prahu proizvode se od 2008. godine.
 
Nova fabrika imaće proizvodni kapacitet od oko 45.000 tona godišnje, na površini od 250.000 kvadratnih metara.
 
U kompaniji kažu da novi pogon najbolje oslikava način na koji Mondelez gradi dobavljački lanac svetske klase, sa „fabrikama budućnosti" na strateškim tačkama širom sveta dizajniranim da pojednostave operacije, povećaju fleksibilnost i odgovore na povećanu potražnju za power brendovima.
 
Izvor: esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top