IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 19.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Velika Britanija: Muller ulaže u kategoriju proizvoda bez laktoze

05.04.2018
Mlečna kompanija Muller ušla je u kategoriju jogurta bez laktoze, sa novom linijom Muller Corners koja je pogodna za ljude sa intolerancijom na laktozu.
 

Novi jogurt dostupan je u dva ukusa, jagode i crvena trešnja, i biće dostupan u supermarketima u Velikoj Britaniji od maja meseca ove godine.

U kompaniji kažu da je razvoj vođen vizijom i prepoznavanjem potencijala rasta kategorije za više od 250 miliona evra do 2020. godine.

Nastavak investicija

Kompanija je takođe najavila da je količina šećera u jogurtima na britanskom tržištu smanjena za 13,5% od 2015. godine. Kompanija je ovo ostvarila reformulacijom proizvoda i lansiranjem novih lower- and no-added sugar opcija.

Prošlog septembra, kompanija je najavila plan o o ulaganju 100 miliona funti u poslovanje u Velikoj Britaniji u naredne tri godine, u cilju proširenja brendiranih proizvoda i lansiranja novih linija privatne robne marke.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top