IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 24.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Četiri zlatne medalje za Tikvešova vina  |  Održana promocija knjige prvog nepalskog milijardera Binod Čodrija, vlasnika Wai Wai nudli  |  Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%  |  Indijska kompanija Mahindra zainteresovana za voće iz Srbije   |  Kroger finalizovao prodaju 762 radnje EG Group-i  |  Gomex deo proslave Dana vojske u Zrenjaninu  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |   ||
   

Velika Britanija: Muller ulaže u kategoriju proizvoda bez laktoze

05.04.2018
Mlečna kompanija Muller ušla je u kategoriju jogurta bez laktoze, sa novom linijom Muller Corners koja je pogodna za ljude sa intolerancijom na laktozu.
 

Novi jogurt dostupan je u dva ukusa, jagode i crvena trešnja, i biće dostupan u supermarketima u Velikoj Britaniji od maja meseca ove godine.

U kompaniji kažu da je razvoj vođen vizijom i prepoznavanjem potencijala rasta kategorije za više od 250 miliona evra do 2020. godine.

Nastavak investicija

Kompanija je takođe najavila da je količina šećera u jogurtima na britanskom tržištu smanjena za 13,5% od 2015. godine. Kompanija je ovo ostvarila reformulacijom proizvoda i lansiranjem novih lower- and no-added sugar opcija.

Prošlog septembra, kompanija je najavila plan o o ulaganju 100 miliona funti u poslovanje u Velikoj Britaniji u naredne tri godine, u cilju proširenja brendiranih proizvoda i lansiranja novih linija privatne robne marke.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 



 
 
 
back to top